Schysst hak i Sthlm!?

Jag var in där i onsdags vid middagstid, då kom två glättiga unga säljartjejer fram och tyckte att jag behövde prova deras finfina piller med "omeeegatree".
Då kände jag mig gammal och gick :mad:

Själv gick jag på skiten eftersom det var två fina tjejer som erbjöd det... Har nu en årsförbrukning hemma av kapslar som e orört...

Fast detta var ju i min lokala matbutik då förstås.

Själv gick jag på skiten eftersom det var två fina tjejer som erbjöd det... Har nu en årsförbrukning hemma av kapslar som e orört...

Fast detta var ju i min lokala matbutik då förstås.

Det känns ju trösterikt att även ett babyface som du fick det erbjudandet, då kan jag inte vara så lastgammal iaf :tungan

Nänä :ajjabajja inte om de sålde till Barrow!:fakta Nu kännar jag mig ung och persikohyad igen :D

Är det ingen som har varit på stället på S Mälarstrand som jag frågade om?

Last edited:
Det känns ju trösterikt att även ett babyface som du fick det erbjudandet, då kan jag inte vara så lastgammal iaf :tungan

Nänä, inte om de sålde till Barrow!:D Nu kännar jag mig ung och persikohyad igen :fakta

Är det ingen som har varit på stället på S Mälarstrand som jag frågade om?

:D :D

Nänä :ajjabajja inte om de sålde till Barrow!:fakta Nu kännar jag mig ung och persikohyad igen :D

:rofl :rofl Babyface barrow liksom :hihi Jag är en svag människa som lätt blir lurad av fagra damer.
Du är ju en av få som faktiskt vet hur jag ser ut på riktigt här på sh, åsså kallar du mig för babyface.... :hihi :glömdet

:rofl :rofl Babyface barrow liksom :hihi Jag är en svag människa som lätt blir lurad av fagra damer.
Du är ju en av få som faktiskt vet hur jag ser ut på riktigt här på sh, åsså kallar du mig för babyface.... :hihi :glömdet

Face it:D :hihi
Babyface e ditt nya nickname:D :fyllisar

Last edited:
Vad är det för fel på o´learys nudå? :gnissla

Funkar om man vill ta det lugnt och sippra i sig en 14-15 bira och funkar om man vill ha med sig något våp hem för kvällen också :tummenupp

Finns dock ingen form av kvalitétsgaranti....

Ollan (+Neptun :huvet) kan ju anses som lite väl sliskigt. Skål för China Station, säger jag! :glömdet

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande