Geggamoja
Vidrig människohatande attityd i denna tråd ...
Tänk om man skulle avrätta alla som kör för fort? Det är ungefär så ni resonerar.
Tänk om man skulle avrätta alla som kör för fort? Det är ungefär så ni resonerar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så här står det på migrationsverkets hemsida:
"Uppehållstillståndet kan återkallas
Ditt permanenta uppehållstillstånd kan återkallas om du flyttar från Sverige. Det kan också återkallas om du:
uppgivit falsk identitet
ägnat dig åt brottslig verksamhet
medvetet utelämnat information eller lämnat felaktiga uppgifter, som varit av betydelse för uppehållstillståndet.
Detta gäller även om det gått flera år sedan du fick uppehållstillstånd."
island kan amn nog köpa billigtskickade man inte kriminella till typ australien för några hundra år sen?
en ö är ju helt klart att föredra, kanske skall ta grönland denna gång?
Om alla gör det så får vi ju tillbaka Tjock-Steffe och Posener hit.
Nu är du ju löjlig.
Är man med i leken får man fan leken tåla. Hur mänskligt är det att bli intagen till ett land och sedan leva rövare med att misshandla oskyldiga på stan och våldta kvinnor. DET är inte humant! Pack med brist av hjärnceller, empati och respekt kan lika gärna fara och flyga.
Jag vet inte om han är löjlig om man lägger in att skicka tillbaka folk som riskerar tortyr eller dödsdom i ekvationen. Givetvis är detta en personlig reflektion som du inte behöver vara enig i men min hållning är att inte skicka tillbaka någon om den risken finns.Nu är du ju löjlig.
Är man med i leken får man fan leken tåla. Hur mänskligt är det att bli intagen till ett land och sedan leva rövare med att misshandla oskyldiga på stan och våldta kvinnor. DET är inte humant! Pack med brist av hjärnceller, empati och respekt kan lika gärna fara och flyga.
Tycker du att vi ska ha folk här som begår grova brott trots att man då riskerar utvisning till tortyr eller dödsdom? Jag menar, om inte det räcker för att avskräcka vederbörande, vad avskräcker då?Jag vet inte om han är löjlig om man lägger in att skicka tillbaka folk som riskerar tortyr eller dödsdom i ekvationen.
Jag vet inte om han är löjlig om man lägger in att skicka tillbaka folk som riskerar tortyr eller dödsdom i ekvationen.
Tycker du att vi ska ha folk här som begår grova brott trots att man då riskerar utvisning till tortyr eller dödsdom? Jag menar, om inte det räcker för att avskräcka vederbörande, vad avskräcker då?
Jag vet inte om han är löjlig om man lägger in att skicka tillbaka folk som riskerar tortyr eller dödsdom i ekvationen. Givetvis är detta en personlig reflektion som du inte behöver vara enig i men min hållning är att inte skicka tillbaka någon om den risken finns.
Varför utsätta medborgarna för ökade risker, räcker det inte med de vi redan har?![]()
Om man hårddrar det där uttalandet skulle vi inte få skaffa barn, för det skapar också risker.
Givetvis är inte allt 100% perfekt med invandring och det finns en negativ sida men det är något vi helt enkelt får på köpet och får stävja så gott det går.
Är det inte lite intressant att folket i ett land, dvs landet självt "har fel" om hur man vill ha det i sitt eget land? En liten tanke bara...![]()
Då kan vi släppa in andra skötsamma individer istället, och erbjuda dom att låna silverskeden ett tag istället.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |