Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Frågan är även; Hur gick det sedan?Nyteknik skrev:Någon som vet vem som orsakade detta och var? Året ska vara -93.
OlleR6 skrev:Landade han den där stoppien å klarade sig ur situationen är han helt klart en av mina hjältar![]()

Mattias skrev:Mick Doohan orsakade hela alltet, tro det eller ej. Luca Cadalora trotsade teamorder och vann rejset.
Donington, förstås. Bromsningen inför esset.Nyteknik skrev:Ha ha – du är otrolig!![]()
Men vilken bana?![]()
Mattias skrev:Mick Doohan orsakade hela alltet, tro det eller ej. Luca Cadalora trotsade teamorder och vann rejset.
Jag som trodde det va ett skämt först...Penguin skrev:Det ska finnas bildserier på hela förloppet nånstans på nätet. Minns det som om det var igår. Doohan bromsar senare än sent och slår in i Barros och drar sedan med sig Schwantz i fallet.
Edit, hittade en filmlänk:
http://www.uponone.com/videos-track.php
Klicka på 1993 Donington i listan. Finns en del annat sevärt också, t ex Hockenheim från samma år.
Byt till M$ WinXP, funkar klockrent...Nyteknik skrev:Vad ska jag göra?!![]()
Nyteknik skrev:Suveränt. Men som vanligt kan jag inte se något. Jag laddar hem filen, Windows Media Player (verison 7.1.3) startar men utan bild. Alltid samma sak. Vad ska jag göra?! Jag kör Mac OSX version 10.2.8![]()
DumDum skrev:Jag har laddat hem och installerat "divx codec" för mac och nu kan jag utan problem se filmer i qt.
UnderDOG skrev:Byt till M$ WinXP, funkar klockrent...
//A.
Nyteknik skrev:Suveränt. Men som vanligt kan jag inte se något. Jag laddar hem filen, Windows Media Player (verison 7.1.3) startar men utan bild. Alltid samma sak. Vad ska jag göra?! Jag kör Mac OSX version 10.2.8![]()

Nyteknik skrev:"divx codec" – vad har det med Media Player att göra?

Penguin skrev:Det ska finnas bildserier på hela förloppet nånstans på nätet. Minns det som om det var igår. Doohan bromsar senare än sent och slår in i Barros och drar sedan med sig Schwantz i fallet.
Edit, hittade en filmlänk:
http://www.uponone.com/videos-track.php
Klicka på 1993 Donington i listan. Finns en del annat sevärt också, t ex Hockenheim från samma år.
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|