Schumi i WSBK eller Rash naken på Åsen?

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
På Highsider.se kan man läsa att om inte Schumi kört minst ett race i WSBK senast 2010 så lovar Rachid att springa naken ett varv på Gelleråsen bara någon vågar be honom om det.

Citat från Highsider: Schumi är snabb även på två hjul. Senast 2010 kommer han att testa på minst ett WSBK race vågar jag lova! Gör han
inte det ska jag personligen springa naken runt Gelleråsen ett varv, om någon vågar be mig!

Så vad tror den samlade expertisen på SH?
Blir det något WSBK-race för Schumi eller ska RR-Sverige få se en naken Rachid på Åsen?

Michael Schumacher

"I do motorcycle racing as a hobby, without pressure and without obligations, but without chanses to win, so you cannot compare those two things actually. The nice thing with motorcycling is that I still can learn a lot wich is what make it so intresting. On four wheels I do not really have the feeling I can still learn more"

"The nice thing is that I do not have to plan about it. I will do IDM Superbike this year, but still on a level that I still can choose where I want to go and where I don´t. Just like last year. I will not race at tracks which I consider are not safe."

"I still have a famely and a demanding job for Ferrari to do, so I have no time to do other things!"

Last edited:
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...