schizofren hund

Verkar ju ritkigt trevlig den där jycken! Skulle lätta vilja ha den :tummenupp

Haha!!

Okej, jag kanske är helt blåst, men jag fattade inte först vad dom gjort med stackars vovven... Roligt tills min Partypooping kollega sa va dom gjort.... :(

josefiine skrev:
Haha!!

Okej, jag kanske är helt blåst, men jag fattade inte först vad dom gjort med stackars vovven... Roligt tills min Partypooping kollega sa va dom gjort.... :(

Jaha, vad har dom gjort då?

josefiine skrev:
Haha!!

Öhh Vad sa kollegan då?

~Settan~ skrev:
Nej, det var inte kul! Stackars hund :gråta

Jag förstår inte...

För mig som inte är hundpsykolog (ingen annan form av psykolog heller för den delen) så ser det ut som lek. Katter håller ju på sådär hela tiden :va

Biturbo skrev:
Jag förstår inte...

För mig som inte är hundpsykolog (ingen annan form av psykolog heller för den delen) så ser det ut som lek. Katter håller ju på sådär hela tiden :va

Nä, för mig ser det definitivt inte ut som en lek. En hund försöker inte hugga sig själv för att det är kul! Antingen är stackaren inte frisk, eller har ägarna hittat på nåt dumt jävulskap med honom/henne.
(Jag är inte heller nån psykolog...)

~Settan~ skrev:
Nä, för mig ser det definitivt inte ut som en lek. En hund försöker inte hugga sig själv för att det är kul! Antingen är stackaren inte frisk, eller har ägarna hittat på nåt dumt jävulskap med honom/henne.
(Jag är inte heller nån psykolog...)

Åhå.. Men inte hugger han väl!? Han tar väl mest tag i benet..

Fast jag är ingen fena på hundar direkt.

Mår inte hunden bra ska den tas bort. Basta!

Biturbo skrev:
Åhå.. Men inte hugger han väl!? Han tar väl mest tag i benet..

Fast jag är ingen fena på hundar direkt.

Mår inte hunden bra ska den tas bort. Basta!

Ska villigt erkänna att jag inte tittade på hela filmsnutten och därför skrev jag också "försöker hugga" eftersom jag inte tittade så jag vet om han/hon gör detta sen. Men hela hunden visar ju att han/hon är förbannad -på sitt eget ben och det är ju inte särkilt normalt. Vad det sen beror på i detta fallet vet jag ju inte, men normalt är det iallafall inte.

Håller med dig, mår han inte bra ska han inte lida.

(Nu drar jag till soptippen :hihi )

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...