Schhh....... Hörde jag...... Bowling!!

En annan som är lite mer vuxen än er andra :hoppa
Undrar om det klassas som träningsläger om man börjar stretcha redan Fredag eftermiddag på Catalin medans man väntar på dom andra trevliga (:fyllisar)URR:are som också ska med och värma upp ordentligt inför bowlingen med en still sam (:banana) och ljuvlig (:rock) och andra allmänbildande gemensamma intressen som provas praktiskt och grundlig (:öl) på en kryssning över Ålands hav. Ni andra som är hemma lär väl ha :yoparty medans vi seriösa tar det lugnt.

Last edited:
xx skrev:
... medans vi seriösa tar det lugnt.

Japp! Vi kommer att i en avkopplande miljö, vila ut i fåtöljer och till trevlig bakgrundsmusik sörpla på någon paraplydrink och vila ut, så vi är i riktigt fin form inför lördagskvällen. Då glider vi in lite fint och snyggt med taxi efter någon timme...

("Öka för faan! vi har bråttom - chixen väntar!!! :tuttar plattan i botten! Nej, Björn - veva ner rutan innan du barfar... :zpy wheeee!! Fecke!! :yoparty ")

Affe_R1 skrev:
Vad nu då... Vad säger M:et om ditt vänstrande :7peta
Vadå M:et?! Dra inte in honom i det här! Nu är det så här att Penguin är min, bara min.

He is MY PRECIOUS!! :kär

M:et skrev:
En dröm kommer gå i uppfyllelse om någon lyckas få dit Frille. han SKA ha min plats i så fall.
:Bugar

Har messat Frille. Han kanske skulle titta förbi... Hoppas!! Att han e like bra på bowling som minigolf alltså... :rofl

Robbi skrev:
Har messat Frille. Han kanske skulle titta förbi... Hoppas!! Att han e like bra på bowling som minigolf alltså... :rofl

Kanon Robban, Det skulle göra min dag!!!
Affe, jag hade givetvis ringt honom själv om jag haft hans nummer :smasha

F** föratt ha ont i halsen!
Vi får se om jag kommer i morgon!
Annars får ni som går ha så himmla gott utan mig *suck*

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti