Schhh....... Hörde jag...... Bowling!!

Jag kan komma som publik. Jag tycker om att dricka :öl , inte att sporta... :D
 
SteffoXL skrev:


Men festen och galenskaperna fortsätter efter motionen!! :öl :öl

HEHEHEHAHAHEH

Har jag uppfattat att dessa ska med!??



Ja det har du...!!
Frågan är om du har uppfattat det rätt!!?? :p

;)

(måste bara..det liksom klia i fingrarna)
 
Så klart man ska med!! Inte för att man e bra på att bowla, men det e kul!!

1. SteffoXL
2. zeal
3. Kryptonit
4. Tweety
5. Taz (men bara om jag får vinna)
6. Bluegreengrey
7. Sb
8. XX (Kan inte vinna)
9. Bluerider (Om han får för morsan)
10. Morsan (Gör som hon vill)
11. Tom (Blivande bisittare)
12. Penguin (Master bisittare)
13. Robbi (sitter aldrig på bin... Aj!!)
 
Bowling och öl :cool: Klart jag kommer!!
Är dock inte säker på att jag kan spela så mycket, men dricka öl kan jag!

1. SteffoXL
2. zeal
3. Kryptonit
4. Tweety
5. Taz (men bara om jag får vinna)
6. Bluegreengrey
7. Sb
8. XX (Kan inte vinna)
9. Bluerider (Om han får för morsan)
10. Morsan (Gör som hon vill)
11. Tom (Blivande bisittare)
12. Penguin (Master bisittare)
13. Robbi (sitter aldrig på bin... Aj!!)
14. M:et (helt enkelt bäst)
 
1. SteffoXL
2. zeal
3. Kryptonit
4. Tweety
5. Taz (men bara om jag får vinna)
6. Bluegreengrey
7. Sb
8. XX (Kan inte vinna)
9. Bluerider (Om han får för morsan)
10. Morsan (Gör som hon vill)
11. Tom (Blivande bisittare)
12. Penguin (Master bisittare)
13. Robbi (sitter aldrig på bin... Aj!!)
14. M:et (helt enkelt bäst)
15. Affe_R1 (Mer sprit åt folket!!)
 
1. SteffoXL
2. zeal
3. Kryptonit
4. Tweety
5. Taz (men bara om jag får vinna)
6. Bluegreengrey
7. Sb
8. XX (Kan inte vinna)
9. Bluerider (Om han får för morsan)
10. Morsan (Gör som hon vill)
11. Tom (Blivande bisittare)
12. Penguin (Master bisittare)
13. Robbi (sitter aldrig på bin... Aj!!)
14. M:et (helt enkelt bäst)
15. Affe_R1 (Mer sprit åt folket!!
16. Kortstubina (chefen tillåter, men vill någon annan så tittar jag på å festar)
 
1. SteffoXL
2. zeal
3. Kryptonit
4. Tweety
5. Taz (men bara om jag får vinna)
6. Bluegreengrey
7. Sb
8. XX (Kan inte vinna)
9. Bluerider (Om han får för morsan)
10. Morsan (Gör som hon vill)
11. Tom (Blivande bisittare)
12. Penguin (Master bisittare)
13. Robbi (sitter aldrig på bin... Aj!!)
14. M:et (helt enkelt bäst)
15. Affe_R1 (Mer sprit åt folket!!
16. Kortstubina (chefen tillåter, men vill någon annan så tittar jag på å festar)
17. Lindén (Om han får)
 
1. SteffoXL
2. zeal
3. Kryptonit
4. Tweety
5. Taz (men bara om jag får vinna)
6. Bluegreengrey
7. Sb
8. XX (Kan inte vinna)
9. Bluerider (Om han får för morsan)
10. Morsan (Gör som hon vill)
11. Tom (Blivande bisittare)
12. Penguin (Master bisittare)
13. Robbi (sitter aldrig på bin... Aj!!)
14. M:et (helt enkelt bäst)
15. Affe_R1 (Mer sprit åt folket!!
16. Kortstubina (chefen tillåter, men vill någon annan så tittar jag på å festar)
17. Lindén (Om han får)
18. JoS (Påhejjare)
 
....Det blir F F i alla fall, tror inte att det skulle
uppskattas om vi kom alla 6.... :crash :p Have
fun och vi hoppas på repris eller andra "dumheter"
när vi bara är 2.... :hej
 
Modiferad lista

1. SteffoXL
2. zeal
3. Kryptonit
4. Tweety
5. Taz (men bara om jag får vinna)
6. Bluegreengrey
7. Sb
8. XX (Kan inte vinna)
9. Tom (Blivande bisittare)
10. Penguin (Master bisittare)
11. Robbi (sitter aldrig på bin... Aj!!)
12. M:et (helt enkelt bäst)
13. Affe_R1 (Mer sprit åt folket!!
14. Kortstubina (chefen tillåter, men vill någon annan så tittar jag på å festar)
15. Lindén (Om han får)
16. JoS (Påhejjare)
 
Tränade lite i helgen! Träffade en riktig "grisklubba " på news i helgen. Så nu har jag ett riktigt bra "bowlinggrepp". Är inte helt återställd, så jag undrar om man kan få va me som "handledare" istället?
 
SteffoXL skrev:
Modiferad lista

1. SteffoXL
2. zeal
3. Kryptonit
4. Tweety
5. Taz (men bara om jag får vinna)
6. Bluegreengrey
7. Sb
8. XX (Kan inte vinna)
9. Tom (Blivande bisittare)
10. Penguin (Master bisittare)
11. Robbi (sitter aldrig på bin... Aj!!)
12. M:et (helt enkelt bäst)
13. Affe_R1 (Mer sprit åt folket!!
14. Kortstubina (chefen tillåter, men vill någon annan så tittar jag på å festar)
15. Lindén (Om han får)
16. JoS (Påhejjare)

:hördu Ser inte alls att du modiferat min rad på listan. Man blir ju lite lack när det sker tryck fel på detta sätt :kulspruta (större under har väl hänt i världen eller:confused:)
 
Last edited:
1. SteffoXL
2. zeal
3. Kryptonit
4. Tweety
5. Taz (men bara om jag får vinna)
6. Bluegreengrey
7. Sb
8. XX (Kan inte vinna)
9. Tom (Blivande bisittare)
10. Penguin (Master bisittare)
11. Robbi (sitter aldrig på bin... Aj!!)
12. M:et (helt enkelt bäst)
13. Affe_R1 (Mer sprit åt folket!!
14. Kortstubina (chefen tillåter, men vill någon annan så tittar jag på å festar)
15. Lindén (Om han får)
16. JoS (Påhejjare)
17. Nalken (Jag är endast lycklig när jag dricker) :rolleyes:
 
Modifierad lista!!

Nu är det rätt! :fakta Kanske..... :D :D :D

1. SteffoXL
2. zeal
3. Kryptonit
4. Tweety
5. Taz (men bara om jag får vinna)
6. Bluegreengrey
7. Sb
8. XX (TROR att han kan vinna )
9. Tom (Blivande bisittare)
10. Penguin (Master bisittare)
11. Robbi (sitter aldrig på bin... Aj!!)
12. M:et (helt enkelt bäst)
13. Affe_R1 (Mer sprit åt folket!!
14. Kortstubina (chefen tillåter, men vill någon annan så tittar jag på å festar)
15. Lindén (Om han får)
16. JoS (Påhejjare)
17. Nalken (Jag är endast lycklig när jag dricker)
 
SteffoXL skrev:
Modifierad lista!!

Nu är det rätt! :fakta Kanske..... :D :D :D

1. SteffoXL
2. zeal
3. Kryptonit
4. Tweety
5. Taz (men bara om jag får vinna)
6. Bluegreengrey
7. Sb
8. XX (TROR att han kan vinna )
9. Tom (Blivande bisittare)
10. Penguin (Master bisittare)
11. Robbi (sitter aldrig på bin... Aj!!)
12. M:et (helt enkelt bäst)
13. Affe_R1 (Mer sprit åt folket!!
14. Kortstubina (chefen tillåter, men vill någon annan så tittar jag på å festar)
15. Lindén (Om han får)
16. JoS (Påhejjare)
17. Nalken (Jag är endast lycklig när jag dricker)


Börjar ana ett mönser nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Känner ett sug efter pain ball nu :kulspruta :arsele :arsele
 
Du och jag kan sitta och smäda dom som spelar. DET är kul.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top