Scania Jacka

Trötter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
på gång
detta kanske inte är rätt ställe och fråga på, men jag chansar eftersom en vad jag förstod skulle på Bilsportmässan i älvsjö nu i helgen, Jag skulle vilja ha en Scania jacka, var tydligen en kille på bilsport mässan nu i helgen som sålde såna, men jag missade det, och jag har inge nummer eller nånting till honom, undrar om nån vet vart man kan få tag i sådana, det är tydligen bomba jacka liknande som han sålde, killen var tydligen Dansk om det kan hjälpa, kanske nån som har nån e-mail till honom eller nått sånt..

Har jobbat tidigare på en scaniaverksta och har kontakt med några av dom som jobbar kvar där. så ev skulle jag kunna kolla upp om det går att ordna.

Dock skulle det underlätta om du visste nått artikelnr?

Trötter skrev:
detta kanske inte är rätt ställe och fråga på, men jag chansar eftersom en vad jag förstod skulle på Bilsportmässan i älvsjö nu i helgen, Jag skulle vilja ha en Scania jacka, var tydligen en kille på bilsport mässan nu i helgen som sålde såna, men jag missade det, och jag har inge nummer eller nånting till honom, undrar om nån vet vart man kan få tag i sådana, det är tydligen bomba jacka liknande som han sålde, killen var tydligen Dansk om det kan hjälpa, kanske nån som har nån e-mail till honom eller nått sånt..

Jag var där, men såg ingen som sålde Scania-Jackor, däremot var det en snubbe som sålde mössor och T-shirts, han kanske hade jackor?
Jag tog inte nummret/adressen till snubben med mössorna heller, och ångrar det såhär i efterhand...

Jag förutsätter att det var någon mycket speciell Scania jacka, för vanliga köper du nog enklast där du servar din Scania...
Jag fick ett helt gäng scania jackor när jag jobbade som lastbilsmekaniker, en av dom var faktiskt riktigt snygg, ända till man öppnade den och såg fodret som var ett collage av Scania bilder... :zpy

Ja e Scanian å hojjta till om du vill ha hjälp att handla nått ur deras sortiment..

MotardFighter skrev:
Ja e Scanian å hojjta till om du vill ha hjälp att handla nått ur deras sortiment..

Den ser ut så här ungefär, var bästa bilden jag kunde få tag på, en polare har en sån, det är han som fotat den med sin webcamera..

Bifogat

• DSC00056.jpg
    DSC00056.jpg
    122.8 KB · Visningar: 235
Lyfter denna tråd ifall det är fler som är intresserade, var på bilsportmässan nu i helgen i Älvsjö och då stod den glade dansken där och sålde jackor, la en beställning på en Scania jacka då, fick hans visitkort med e-mail och adress.

Ole Jakobsen
Krusåvej 13 DK 8600 silkeborg
Tlf. +45-40-33 01 88
E-mail: broderi@mail.dk

Fick betala 650 kr för min jacka och då skickar han den hem till mig, han har även en massa andra jackor med olika motiv.

Varför vill man ha en Scania-jacka? :va

Är det en sån där retrogrej, när man nu ska byta alla till MAN-jackor ist?

Det kanske är en åtgärd för att visa sin sympati. Jävla MAN ska inte komma och köpa alla aktierna. :näsblod

Jag är inne på Zee's linje och undrar också, varför vill man ha en Scaniajacka? Jag trodde att alla som gick omkring i alla dessa Scania, Sveafyrverkerier- och sådana som är gjorda av reflexer som bara vägarbetare har normalt sett-jackor hade dom för att dom inte vill/kan köpa vanliga jackor. Aldrig hade jag trott att folk verkligen ville ha det.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT