Scandinavian Raceway Anderstorp, nådastöten?

Det jag tycker är komiskt e att sammhället klagar på att motorcyklister kör som fan på gatan och tycker man bör hålla "vansinneskörningarna" på bana istället.
Det samma gäller polisen, de gånger jag har fått prata med farbror blå om fortkörningar så säger dom alltid. För fan håll fortkörningen till bana istället.
MEN! Nu till det roliga...Då ska det klagas på att banorna för oväsen osv.
Då passar det inte med banor heller tydligen..
Är väl fan bättre att ge banorna fler dagar så folk kör av sig där istället.
Sen smart att se till så Anderstorp måste hålla stängt under en av högsommar månaderna...Skitsmart
Nej mer bankörning och billigare avgifter åt svenska mc folket!

Folk kommer troligen leva rövan i stockholm city istället.. öppna banhelvetet och uppmana alla att ta sig dit! Jag lovar dom äckliga politikerna är 60+ och deras idé av den perfekta dagen är ost samt vinprovning till klassisk musik, fy fan.

Det jag tycker är komiskt e att sammhället klagar på att motorcyklister kör som fan på gatan och tycker man bör hålla "vansinneskörningarna" på bana istället.
Det samma gäller polisen, de gånger jag har fått prata med farbror blå om fortkörningar så säger dom alltid. För fan håll fortkörningen till bana istället.
MEN! Nu till det roliga...Då ska det klagas på att banorna för oväsen osv.
Då passar det inte med banor heller tydligen..
Är väl fan bättre att ge banorna fler dagar så folk kör av sig där istället.
Sen smart att se till så Anderstorp måste hålla stängt under en av högsommar månaderna...Skitsmart
Nej mer bankörning och billigare avgifter åt svenska mc folket!
Fast det där håller inte, dom som buskör inne i stan, leker med polarna på allmän väg osv är inte intresserade av bankörning. Dom är inte ute efter att kapa varvtider, anpassa sig till regler och nöta varv efter varv efter varv. Dom vill ha kul i grupp, helst med publik som dom tror tycker dom är grymt häftiga.

Fast det där håller inte, dom som buskör inne i stan, leker med polarna på allmän väg osv är inte intresserade av bankörning. Dom är inte ute efter att kapa varvtider, anpassa sig till regler och nöta varv efter varv efter varv. Dom vill ha kul i grupp, helst med publik som dom tror tycker dom är grymt häftiga.

Då måste jag motargumentera och instämma på vissa pungter.De som buskör inne i städerna kan jag hålla med om att dom brukar inte vara så intreserade av bandagar, speciellt om dom kör runder i jeans och t-tröja.
Men de som ligger och jagar kurvor ute på dom allmänna vägarna brukar vara intreserade av att köra bana.
Sen kanske det skiljer sig på vart du bor och vart jag bor andgående hur folk kör.
Själv känner jag många som e flitiga fortkörare utan för städerna
på dom fina kringelikrok vägarna vi har men dom e även flitiga bandagskörare.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8