SBK 2001 ikväll!!!

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Jag hoppar över eventuell körning under kvällen.. Har 158 stuntbilder från Lunda idag som jag måste få ut på nätet. :)

MrTL skrev:
vågar du det... :D :crash
TL sa till mej att han hade svårt för o hålla sej uppe på 2 hjul så nu får vi passa oss när han kommer med nya monstret till kvällens race :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

edit: det e dock bara en S så det kanske inte blir så farligt :D :D :D

Last edited:
Jag hoppar över denna kväll.. Ska ut och dricka öl med hojåkarna här i Uppsala istället :)

Skorpan skrev:
TL sa till mej att han hade svårt för o hålla sej uppe på 2 hjul så nu får vi passa oss när han kommer med nya monstret till kvällens race :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

edit: det e dock bara en S så det kanske inte blir så farligt :D :D :D

Aj aj...kiknar av skratt !!!! Hahahahahahahahahahahahahaha :D :D :D :D

:mad: :mad: :mad: iupty-.mzxnV:MBNZv.kjdg-JKZG_ÖBHKbvs.dakadks.adks.gjb-lkhj :finger :finger :finger

Skorpan? Du måste ju tillbringa större delen av ditt liv framför sbk och inne i datorcentrlen... Ditt namn står ju jämt på "senaste inlägg"....
Ni verkar ju faktiskt ha ganska trevligt här inne... Kanske skulle hänga härlite oftare...

Conrad skrev:
Skorpan? Du måste ju tillbringa större delen av ditt liv framför sbk och inne i datorcentrlen... Ditt namn står ju jämt på "senaste inlägg"....
Ni verkar ju faktiskt ha ganska trevligt här inne... Kanske skulle hänga härlite oftare...
är här bara när man ska spöa o jävlas med TL-mannen :D
yepp,här e det fart hehe,bara till o haka på :rock

*/ ?>
Back