SBK 2001 ikväll!!!

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Skorpan skrev:
nästa gång så ska jag vara med på "print screen"knappen :crash :D

det blir ingen nästa gång isåfall...jag vill inte att du ringer aftonbladet och säger att kört SBK med en kändis (mig) och använder målfotona som bevis :rolleyes:

Conrad skrev:
Ni är ju farliga att köra med! :fakta

Höll ju på att bli påkörd flera gånger! :D

Synd bara att jag inte kunde chatta...
chatten e det enda som e kasst på SBK,hoppas det blir bättre sen när jag får snabbare lina till hösten/vintern

fluppen skrev:
Du var ju fan duktig :fakta jag trodde du var helt tappad (som jag)

Man tackar...

Jodå, det gick rätt bra. Jag trodde att vi skulle köra helt utan hjälpmedel och då klarar jag inte en enda kurva utan att vurpa... Men nu gick det riktigt bra... Synd bara att det laggade.

En annan gång måste vi ju få med alla SH-Medlemmar i samma race :tummenupp

fluppen skrev:
det blir ingen nästa gång isåfall...jag vill inte att du ringer aftonbladet och säger att kört SBK med en kändis (mig) och använder målfotona som bevis :rolleyes:
ingen risk att man blir rik då iaf :lol :lol :lol

fluppen skrev:
du kunde kommit in då :fakta

jaja..rädd att loosa mot mig antar jag :squid

När jag kom hem var jag ju tvungen att uppdatera mig på allt som hänt här... Det tog mer än 30 minuter att läsa igenom de nya trådarna (håller koll på allt) :hej

Kryptonit skrev:
När jag kom hem var jag ju tvungen att uppdatera mig på allt som hänt här... Det tog mer än 30 minuter att läsa igenom de nya trådarna (håller koll på allt) :hej

Hehehe....jag e inte bättre själv :fakta

Kommer jag ihåg, så kikar jag in för ett race i kväll. Men man är ju helt kass nu. Har inte kört SBK på ett halvår.

Numera kör jag mest MotoGP 2, det är grymt, brukar köra över nätet mot mina grannar. Så är ni sugna på att vara med där någon gång så är det bara att hojta till.

Att det inte syns vad man skriver i chatten kan bero på att ni har brandväggen uppe. Stäng ner den i så fall, kolla även så att Windows egna brandvägg är avstängd, den är ju nämligen aktiverad som default. Gäller Win XP.

/Exup

har suttit och försökt få bort mitt virus jag fick igår :mad:

äntligen e det botta (tror jag) så jag har en del att installera nu efter omformateringen :fakta :mad:

kke imorrn ?????

X-up skrev:
Kommer jag ihåg, så kikar jag in för ett race i kväll. Men man är ju helt kass nu. Har inte kört SBK på ett halvår.

Numera kör jag mest MotoGP 2, det är grymt, brukar köra över nätet mot mina grannar. Så är ni sugna på att vara med där någon gång så är det bara att hojta till.

Att det inte syns vad man skriver i chatten kan bero på att ni har brandväggen uppe. Stäng ner den i så fall, kolla även så att Windows egna brandvägg är avstängd, den är ju nämligen aktiverad som default. Gäller Win XP.

/Exup
ibland funkar det o ibland inte så jag vetter fan om det e brandväggen som gör det-borde inte gå o skriva alls då eller?? :confused:

fluppen skrev:
har suttit och försökt få bort mitt virus jag fick igår :mad:

äntligen e det botta (tror jag) så jag har en del att installera nu efter omformateringen :fakta :mad:

kke imorrn ?????
jävla svin som skickar sånt-hatar dom :mad: :mad: :mad:
kör imorrn (onsdag) istället då, 22.00 :tummenupp

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...