SBK 2001 ikväll!!!

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Skränig hårdrock hjälpte inte mycket.. Man kan sammanfatta kvällen med en bild :D

Bifogat

• sbkres_030622.jpg
    sbkres_030622.jpg
    71.5 KB · Visningar: 91
Jag vart ganska het idag... :rock TROTS att jag inte körde yamma. får bli det nästa gång, jag menar jag vill ju inte dra ner yamma i skiten innan jag kan köra som folk... :squid

fluppen skrev:
Jag vart ganska het idag... :rock TROTS att jag inte körde yamma. får bli det nästa gång, jag menar jag vill ju inte dra ner yamma i skiten innan jag kan köra som folk... :squid
sant.....skitna ner kan man göra med en Sukka :lol :lol :lol
bara väntar på att TL kommer nu........tick tack tick tack :rolleyes: :D

Last edited:
Jaha...när går nästa race av stapeln ? jag kan köra nu på studs om det e ska va så... :squid dock jobbe kl 22

fluppen skrev:
Jaha...när går nästa race av stapeln ? jag kan köra nu på studs om det e ska va så... :squid dock jobbe kl 22
torsdag då??när kan ni??
då ska kryptoniten ner av pallen :D :D :D

Kan inte på torsdag. Kan nog inte förrän i slutet på nästa vecka. Då jeflar har jag tränat upp mig :) .
Ha de så skôj :hej !

Förmodligen är min hoj inne på verkstadsbesök torsdag och fredag, så torsdagskvällen kan jag nog vara med och köra :bow

Får försöka hitta tid för tjuvträning också, för jag misstänker att mina senaste kommentarer har peppat Skorpan så han är ordentligt revanchsugen.. :rolleyes: ;)

Jag har gasat i smyg å nätterna när jag jobbar, utan assist, det går INTE !! men dom säger ju att övning ger färdighet så....får la öva litta till då.. :squid

Kryptonit skrev:
Förmodligen är min hoj inne på verkstadsbesök torsdag och fredag, så torsdagskvällen kan jag nog vara med och köra :bow

Får försöka hitta tid för tjuvträning också, för jag misstänker att mina senaste kommentarer har peppat Skorpan så han är ordentligt revanchsugen.. :rolleyes: ;)
tjuvträna ni på bara...ska nog spöa er ändå hehe :skrämd
synd bara att jag ska iväg idag o ínte kommer hem föränn på onsdag eller torsdag men jag löser det ändå :fakta :crash
ni får :whip jag lovar :D

fluppen skrev:
Jag har gasat i smyg å nätterna när jag jobbar, utan assist, det går INTE !! men dom säger ju att övning ger färdighet så....får la öva litta till då.. :squid
det går fluppen......titta bara på mej,jag ligger ju framför dej hela tiden :D :D :D :tummenupp
o så får du se till o köra Yamma på torsdag annars får du :fatta!
:squid

Skorpan skrev:
det går fluppen......titta bara på mej,jag ligger ju framför dej hela tiden :D :D :D :tummenupp
o så får du se till o köra Yamma på torsdag annars får du :fatta!
:squid

det går kanske ja... men inte för mig :D men att du ligger framför mig vet jag inte :rolleyes: :squid

japps det blir yamma på tors :squid

Kanske med assist...kanske inte..... :squid

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP