SBK 2001 ikväll!!!

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Skränig hårdrock hjälpte inte mycket.. Man kan sammanfatta kvällen med en bild :D

Bifogat

• sbkres_030622.jpg
    sbkres_030622.jpg
    71.5 KB · Visningar: 91
Jag vart ganska het idag... :rock TROTS att jag inte körde yamma. får bli det nästa gång, jag menar jag vill ju inte dra ner yamma i skiten innan jag kan köra som folk... :squid

fluppen skrev:
Jag vart ganska het idag... :rock TROTS att jag inte körde yamma. får bli det nästa gång, jag menar jag vill ju inte dra ner yamma i skiten innan jag kan köra som folk... :squid
sant.....skitna ner kan man göra med en Sukka :lol :lol :lol
bara väntar på att TL kommer nu........tick tack tick tack :rolleyes: :D

Last edited:
Jaha...när går nästa race av stapeln ? jag kan köra nu på studs om det e ska va så... :squid dock jobbe kl 22

fluppen skrev:
Jaha...när går nästa race av stapeln ? jag kan köra nu på studs om det e ska va så... :squid dock jobbe kl 22
torsdag då??när kan ni??
då ska kryptoniten ner av pallen :D :D :D

Kan inte på torsdag. Kan nog inte förrän i slutet på nästa vecka. Då jeflar har jag tränat upp mig :) .
Ha de så skôj :hej !

Förmodligen är min hoj inne på verkstadsbesök torsdag och fredag, så torsdagskvällen kan jag nog vara med och köra :bow

Får försöka hitta tid för tjuvträning också, för jag misstänker att mina senaste kommentarer har peppat Skorpan så han är ordentligt revanchsugen.. :rolleyes: ;)

Jag har gasat i smyg å nätterna när jag jobbar, utan assist, det går INTE !! men dom säger ju att övning ger färdighet så....får la öva litta till då.. :squid

Kryptonit skrev:
Förmodligen är min hoj inne på verkstadsbesök torsdag och fredag, så torsdagskvällen kan jag nog vara med och köra :bow

Får försöka hitta tid för tjuvträning också, för jag misstänker att mina senaste kommentarer har peppat Skorpan så han är ordentligt revanchsugen.. :rolleyes: ;)
tjuvträna ni på bara...ska nog spöa er ändå hehe :skrämd
synd bara att jag ska iväg idag o ínte kommer hem föränn på onsdag eller torsdag men jag löser det ändå :fakta :crash
ni får :whip jag lovar :D

fluppen skrev:
Jag har gasat i smyg å nätterna när jag jobbar, utan assist, det går INTE !! men dom säger ju att övning ger färdighet så....får la öva litta till då.. :squid
det går fluppen......titta bara på mej,jag ligger ju framför dej hela tiden :D :D :D :tummenupp
o så får du se till o köra Yamma på torsdag annars får du :fatta!
:squid

Skorpan skrev:
det går fluppen......titta bara på mej,jag ligger ju framför dej hela tiden :D :D :D :tummenupp
o så får du se till o köra Yamma på torsdag annars får du :fatta!
:squid

det går kanske ja... men inte för mig :D men att du ligger framför mig vet jag inte :rolleyes: :squid

japps det blir yamma på tors :squid

Kanske med assist...kanske inte..... :squid

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan