Saw 3D

Skitfilm! Inte alls läskig bara väldigt äcklig! Besviken på 3D oxå :(

Skitfilm! Inte alls läskig bara väldigt äcklig! Besviken på 3D oxå :(

INgen av Sawfilmerna är väl tänkta att vara läskiga, utan bara just äckliga.. Det som är tjusningen ju! ;) 3Dn kan jag inte uttala mig om..

Inga andra kommentarer för den nyfikne? :)

3Dn var inget speciellt, kunde lika gärna varit utan den.. Men ja, filmen var väl som de andra i övrigt, köttig och så.. Inte riktigt lika oförutsägbar, man sitter på lite för mycket fakta från början liksom...

En av de sämre SAW filmerna tycker jag.. Bara köttslamsor och en jävla massa blod.. Känns som om de fått storhetsvansinne.. De första tre var ju ändå "bra".. Men men, ha så kul :)

En av de sämre SAW filmerna tycker jag.. Bara köttslamsor och en jävla massa blod.. Känns som om de fått storhetsvansinne.. De första tre var ju ändå "bra".. Men men, ha så kul :)

Lite det jag menade... De har tappat lite det här typiska Saw-stuket, där man sitter och inte fattar ett skit om vem som egentligen ligger bakom det och hur allt ligger till. Nu har man för mycket fakta, och det fokuserar mest på det köttiga. Jag gillar köttigt, men vill ha lite handling också! :tungan

Lite det jag menade... De har tappat lite det här typiska Saw-stuket, där man sitter och inte fattar ett skit om vem som egentligen ligger bakom det och hur allt ligger till. Nu har man för mycket fakta, och det fokuserar mest på det köttiga. Jag gillar köttigt, men vill ha lite handling också! :tungan

Jo precis.. Såg inte på datumet att du redan sett den.. Hehe.. Men det är ju det som gjort dem så unika, osså bara tappar dom allt såhär på slutet.. Ta bara första scenen i skyltfönstret... Fullkomligt bortkastad då den inte har ett skit med filmen att göra... *Besviken*

Jo precis.. Såg inte på datumet att du redan sett den.. Hehe.. Men det är ju det som gjort dem så unika, osså bara tappar dom allt såhär på slutet.. Ta bara första scenen i skyltfönstret... Fullkomligt bortkastad då den inte har ett skit med filmen att göra... *Besviken*

Ja, jag satt ju och väntade på att det skulle följas upp, men icke..

Fokus låg lite fel i denna filmen..

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...