Den är klar för regbesiktningen men det går troll i den.. Motorn har gått 20 mil så den är helt ny. de enda modifieringarna som är motorrelaterade är en Supertrapp och öppnare luftfilter.I samband med det så bytte jag munstycke tills den gick bra och rent och det var typ dubbla storleken mot original. Har pluggat hålet för vacuumsoppakranen som fanns på originaltanken.Den ville inte ens starta sist och då kom jag fram till att stiftet inte gav en bra gnista så jag åkte till Ava och köpte ett nytt originalstift och då startade den direkt och gick rent och fint. Tog en provtur genom stan och det gick bra i ca. 20 minuter men när jag drog på lite mot Gullmarsplan så dog den... efter en stund så hostade den igång igen och jag kunde ta mig hem. 2 gånger till efter det så startade den som den skulle men tog mig 5-10 minuter bort innan den dog igen! Nu vill den inte ens starta igen...
Någon som har bra tips?? Eller som kan hjälpa mig få liv i min hoj innan säsongen e helt slut... Ps. Jo jag har tankat
...