Saudisk domare: Tillåtet att slå fru

självklart inte!

Men det skulle ju va skönt om det blev lagligt!

hahahaha, fan vilken idiot till domare. Så säger han detta också på konferens där man skall förhindra våldet mot kvinnor. :va

Jamen heja! "vi tvingar kvinnorna att bära konstiga kläder offentligt, och sen slår vi dem när de lägger pengar på plagghelvetet!" !?:va :dummer Börjar tröttna rejält på deras jävla fasoner där borta, när fan ska de lära sig att bete sig som folk egentligen??:va Dumhuvuden, man blir förbannad!:mad:
Och jag är fullt medveten om att inte alla beter sig som idioter där borta, mitt uttalande rör bara kålhuvena.

Men det skulle ju va skönt om det blev lagligt!

Tycker synd om din flickvän isåfall...

Last edited:
Jo man tycker ju att kvinnorna där nere borde ha någon ekonomisk förankring även att de går hemma hela dagarna.

Last edited:
Jag håller på domaren, trots att han är muslim.
Det delas ut alldeles för lite örfilar i mellanöstern.

Problemet är väl att alla äktenskap i den muslimska världen är arrangerade och allt vad kärlek heter är bannlyst!
Följden blir att männen måste gömma sina kvinnor under täcken, stena alla som är otrogna eller ens kan misstänkas vara det, samlag sker på mannens villkor och kvinnan har inte rätt att säga nej (självklar regel eftersom kvinna aldrig kommer ha någon lust alls ihopgift med någon gammal gubbe som är kusin) och eftersom inget är frivilligt i kvinnans liv, måste mannen ha rätt att använda våld för att se till att hans beslut efterlevs...

Det mest konstiga är denna medeltidskultur finns i sverige på 2000talet...

Back