Satte min croassaint i halsen!

SM_Putte

SDC Racing Team eller nå´t.......
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Sesame street. Gbg
Hoj
Moddad WR400 SM + Volvo V40 -03 + släp -73
Sitter inte ont anande och äter frukost på "Le petit..." på Övre Husargatan och döm om min förvåning då det kommer en KTM på bakslangen utanför fönstret!! Och ett par sekunder efter, och ytterligare ett bett på croassainten, så kommer det två till KTMer till! Ni får inte göra så mot mig! Jag fick ju sådan abstinens att baguetten nästan glömdes av!
 
Hahahaha, har råkat ut för det där fast med läsk och då var det ett par sport hojar som drog förbi när jag talade i telefon.
 
SM_Putte skrev:
Sitter inte ont anande och äter frukost på "Le petit..." på Övre Husargatan och döm om min förvåning då det kommer en KTM på bakslangen utanför fönstret!! Och ett par sekunder efter, och ytterligare ett bett på croassainten, så kommer det två till KTMer till! Ni får inte göra så mot mig! Jag fick ju sådan abstinens att baguetten nästan glömdes av!
Hehe,hade jag bara haft plåt på min Husa -04 så hade jag också kommit och retat dig :tungan
 
wheelielover skrev:
Hehe,hade jag bara haft plåt på min Husa -04 så hade jag också kommit och retat dig :tungan


Hade jag bara haft ihop aset som står i garaget så hade jag varit ute och kört som en tok! Men men, mkt jobb gör att den får vänta lite med ihopaskruvningen.....
 
wheelielover skrev:
Är det mycket skruvande kvar då?


Ny framaxel och bromsoksdistans, lite distanser till bakre navet (XR400) allt för att kunna använbda SM grejjerna på yamman.......min mek på jobbet skall iof göra de, sen får jag nog på de fort som ögat!
 
SM_Putte skrev:
Ny framaxel och bromsoksdistans, lite distanser till bakre navet (XR400) allt för att kunna använbda SM grejjerna på yamman.......min mek på jobbet skall iof göra de, sen får jag nog på de fort som ögat!
Låter fint det.
Jag får väl kolla in din hoj i sommar då.
För jag antar att du kommer till götaplatsen på kvällarna :hihi
 
wheelielover skrev:
Låter fint det.
Jag får väl kolla in din hoj i sommar då.
För jag antar att du kommer till götaplatsen på kvällarna :hihi

Det kan du ge dig på....missat det tidigare år men har du sett en "vild" TTR 600 SM (rätt sur sak) i stan så var det troligtvis jag....
 
SM_Putte skrev:
Jajjamen det gjorde..."lätt" rensat system, men sbp klagade inte.......men grannarna gjorde....
GÖTT :D
Jag har ett öppet Supertrapp på min XT.
Den hörs den med.
Funderar på att köpa ett hel system från Akra till Husan,men det är ju rätt dyrt.
Men coolt.
 
Jo AKRA e ju snyggt men dyyyrt. Eller va fan dyrt å dyrt..möjligen mycket pengar för en burk alu.
 
wheelielover skrev:
Nja,hade ju tänkt ha titan burk och rostfria krökar :banana


Ska det vara så ska det vara Akra i titan :yoparty

Bara att handla, har du råd att åka -04 så kan du kasta upp några slantar till och det bästa ljudet och utseendet :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top