Satans påhitt (mopedtrim)

Vad ska man göra?

• Antal röstningar
    0
akerstrom skrev:
Nä nu ska vi inte vara såna, störs också när det kommer en finnig femtonåring som till varje pris ska plåga upp moppestackaren i högsta möjliga varvtal utanför mitt hus.

*HOST*

Jo, mopparna kommer väl alltid att finnas kvar. Så fort man inte kör moppe längre så stör man sig på dom, och det håller i sig tills man dör :tungan

Lillebror ska ju fylla moppe snart och alla hans kompisar har moppar.
Ni tror inte det är lite tjöt om hur fort allas går?

140 hit och 150 dit. Shit pomfritt! :3freak

Inte konstigt att jag skriker moppefucko till alla moppar jag ser :banana

Paradoxy skrev:
*HOST*

Jo, mopparna kommer väl alltid att finnas kvar. Så fort man inte kör moppe längre så stör man sig på dom, och det håller i sig tills man dör :tungan

Lillebror ska ju fylla moppe snart och alla hans kompisar har moppar.
Ni tror inte det är lite tjöt om hur fort allas går?

140 hit och 150 dit. Shit pomfritt! :3freak

Inte konstigt att jag skriker moppefucko till alla moppar jag ser :banana

Hehe ja, en kille som hade en sån dära aprilia sr50 ditech,
han sa själv att den gick i 80, och jag har provat den och den gick i 80.

Men när hans lillebror skulle ärva den ja då jävla gick den i 140.

och min lillebror har berättat om sin kompis som drog bilar på motorvägen.

:rolleyes:

Paradoxy skrev:
meen, dom går ju så fort :kocko :kocko :kocko

Säger vem?

Hans pappas bil och han drog alla bilar på motorvägen
och den gasreser i 4:an och den är trimmad för flera tusen blabla..

nä nu slutar vi diskutera det här, starta en tråd om radfyror istället så kan vi snacka om det :)

(näää inga VFR eller Ducati.. ni kan snacka i något glidarforum :7peta)

Prata med ungen. Det kan vara nog så skräckinjagande.
Se till att han är ensam, i flock är fjortisar bara jobbiga och går inte att prata med.

Jag stör mig bara på EU-mopparna (scootervarianten), DE är verkligen satans påfund. De är automatväxlade, små hjul som saknar grepp, ful design och de som kör dem kommer aldrig någonsin förstå hur den manuellt växlade lådan fungerar... Nämnde jag hur fula de är? Nä, riktiga moppar ska det vara..!

Lillbrorsans kompis slutade försöka racea med mig när jag lite diskret nämnde att min hoj går lika fort på ettan som hans moppe gör på 6:an... :näsblod

imaster skrev:
Lillbrorsans kompis slutade försöka racea med mig när jag lite diskret nämnde att min hoj går lika fort på ettan som hans moppe gör på 6:an... :näsblod

:rofl :rofl :rofl

Det är ju sant också!!! :rofl :rofl

Last edited:
imaster skrev:
Jag stör mig bara på EU-mopparna (scootervarianten), DE är verkligen satans påfund. De är automatväxlade, små hjul som saknar grepp, ful design och de som kör dem kommer aldrig någonsin förstå hur den manuellt växlade lådan fungerar... Nämnde jag hur fula de är? Nä, riktiga moppar ska det vara..!

Hehe, för det första så blev jag tvingad av pappa att skaffa scooter först.

"saknar grepp" hoho om du bara visste :D
har legat i kurvorna så att jag har skrapat i avgassystemet flertalet gånger haha. :rofl

Jag och en polare gick från gymet idag då stod det 2 killar vid ett rödljus, en trimmad Mt-5:a och nån nyare typ drac eller liknande. Dom kunde absolut inte stå på tomgången utan varvade och hade sig som satan lattjade med kopplingen och "ville iväg" vi skrattade åt snorungarna och traskade vidare. När det vart grönt så slutade iaf jag att skratta för ena skitungen kunde wheela bra mycket bättre än många :tomten på det här forumet. Bara tog upp den och satt och åkte inga hasande gympadojer som man kunde se utanför skolan... :yoparty

MattE. skrev:
MEN.. Den lille snorisen ska tvunget prova effektbandet varje gång han kör förbi på gatan utanför :4skrika
Han vill ju impa lite på dig. Du är hans stora idol. Det var säkert ditt moppetrimmande som fick honom att trimma sin egen moppe. Och nu är du stor och tuff och kör mc. Wow. Han vill vara precis lika tuff som du. Därför vill ha visa han att han också har trimmat sin moppe och är på väg att bli tuff han också. :)

MattE. skrev:
En liten unge som även är min lillebrors kompis har en moped,
den här mopeden är trimmad och har större cylinder osv. och låter som fan.

nu får han ju ha sin moped trimmad, vem hade inte det.

MEN.. Den lille snorisen ska tvunget prova effektbandet varje gång han kör förbi på gatan utanför :4skrika

det börjar bli jobbigt, så vad rekommenderar ni?
Låt grabben hållas.. Han är ju definitivt blivande ämne för framtida motard fucko eller rent av en riktig kille som köper sej en sh.. Någonstans ska man ju börja eller hur

Esquire skrev:
Han vill ju impa lite på dig. Du är hans stora idol. Det var säkert ditt moppetrimmande som fick honom att trimma sin egen moppe. Och nu är du stor och tuff och kör mc. Wow. Han vill vara precis lika tuff som du. Därför vill ha visa han att han också har trimmat sin moppe och är på väg att bli tuff han också. :)

:rofl :hihi så måste de ju vara.. Han har en IDOL som han vill leva upp till och bli sedd.. :hihi

Själv så bor man utanför en skola där alla hemska skitungar ska plåga livet ur sina mopeder på varenda jäkla rast. Varmkörning, vad är det? De startar mopederna och varvar förvånansvärt ofta så mycket att motorn stannar upp i varv för att den inte hinner "spola". Sen ger de sig ut på den 100m långa raksträckan mellan våran lägenhet och skolan och det låter som om det går fort så in i helvete, så kollar man ut och de kommer farandes med båda benen spretandes åt alla håll samt total avsaknad av hjälm i sina otroliga 40-50 eller vad de nu kan hinna komma upp i för hastiget. Ibland har de fakstikst keps på sig som de brukar tappa när de kommer upp lite i fart.

Ibland händer det att man drar igång Motarden för att visa dem något som verkligen är hårigt och manligt, då brukar de stänga av sina hemska mopeder och stirra.. nåja..

Får man vara lite seriös med din fråga? Javisst. Snacka med skitungen, var inte sur på honom eller skäll ut honom, då blir han bara sur och gasar mer för att jävlas. Det är iaf min reaktion när jag blivit hotad till livet av psykfall :3freak

Esquire skrev:

Du har verkligen höga tankar om personer du träffar varje dag :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...