Satans jävla skit!!!

Steinmeister skrev:
2059945 Hur fan ska man reagera om ens bästakompis först ligger med ens X när man ligger däckad bredvid, där efter snackar skit om henne och har dåligt samvet för vad han gjort mot sin kompis. För att sedan börja styra på henne bakom ens rygg.

Jag skulle säga välj henne eller mig. Man ger fan i kompisars X enligt mig. Tycker fan de e självklart och kan i yttersta fall vara värt en rejäl smäll!! :mad:

:mad: :huvet :mad: :4skrika :censored :kulspruta :FU :machinegu :ajjabajja :finger :fatta!

Hmmm... intressant namn på tråden. Man blir alltid imponerad av de höga intellektuella nivåerna här på SH.

Borde inte du känna dig mera hemma på Lunarstorm än här?

Håller med om att det är bättre att ignorera båda två.
Visst säger hjärnan - Ge honom så mkt spö att han inte kan gå på ett tag, men spela helt oberörd. Även om du inte är det.

Var med andra polare och ha kul istället! Snart är det sommar och hojåka som gäller! :tummenupp

//Anders

Jag vet vad du går igenom ungefär.
Jag råkade ut för samma sak ungefär.
En polare som gör sånt är ingen polare, jag pratar inte med honom längre om jag inte måste.

Steinmeister skrev:
Jag skulle säga välj henne eller mig. Man ger fan i kompisars X enligt mig. Tycker fan de e självklart och kan i yttersta fall vara värt en rejäl smäll!! :mad:

Men samtidigt så har ni ju gjort slut. Ni är inte ihop. Du kan ju knappast ha äganderätt på henne resten av livet. Men jag håller med om att det inte är snyggt gjort för fem öre.

Ex är ex. Get over it. Du har inget att göra med vad hon gör längre. Du gör bara dig själv olycklig genom att hänga kvar.

nu får han faktiskt svara tycker jag.. did you let the fists do the talking??

Steinmeister skrev:
2059945 Hur fan ska man reagera om ens bästakompis först ligger med ens X när man ligger däckad bredvid, där efter snackar skit om henne och har dåligt samvet för vad han gjort mot sin kompis. För att sedan börja styra på henne bakom ens rygg.

Är det slut så är hon lovligt byte. Tänker du aldrig mer ha sex av rädsla för att såra henne? :tomten

Blev inga nävar. Ignorerade en del, men han släpper henne inte så jag pratar inte mer med honom än jag är tvungen.

Jag och tjejen gjorde slut för 1,5-2 månader sedan, tycker de e lite tidigt att limma på sin bästis brud då.

Jag kanske är insnöad på den regeln om kompisar och X men så är det.

Man behöver inte nödvändigtvis styra på kompisars X, skogen e full av träd.
Sen att många här säger att man bara ska gilla läget känns bara för svenskt. Tycker man något är fel så ska man la fan säga det och inte va tyst som ja vet inte vad!?

Nej i mina ögon är det riktigt lågt. Så ser jag på det.

Lunar, vad gör ni snuskgubbar på lunar? :confused:

Last edited:
Steinmeister skrev:
2072933 Blev inga nävar. Ignorerade en del, men han släpper henne inte så jag pratar inte mer med honom än jag är tvungen.

Jag och tjejen gjorde slut för 1,5-2 månader sedan, tycker de e lite tidigt att limma på sin bästis brud då.

Jag kanske är insnöad på den regeln om kompisar och X men så är det.

Man behöver inte nödvändigtvis styra på kompisars X, skogen e full av träd.
Sen att många här säger att man bara ska gilla läget känns bara för svenskt. Tycker man något är fel så ska man la fan säga det och inte va tyst som ja vet inte vad!?

Nej i mina ögon är det riktigt lågt. Så ser jag på det.

Lunar vad gör ni snuskgubbar på lunar? :confused:

Tyckte det va VÄLDIGt fult gjort av ditt ex att ens låta din polare ha sex med henne. Men din polare är ju lika stort rövhål han med.

Att inte ragga på ens polare ex är en respekt sak, respekterar man inte det så respekterar man inte sin polare....!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg