Satans jävla skit!!!

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
Hur fan ska man reagera om ens bästakompis först ligger med ens X när man ligger däckad bredvid, där efter snackar skit om henne och har dåligt samvet för vad han gjort mot sin kompis. För att sedan börja styra på henne bakom ens rygg.

Jag skulle säga välj henne eller mig. Man ger fan i kompisars X enligt mig. Tycker fan de e självklart och kan i yttersta fall vara värt en rejäl smäll!! :mad:

:mad: :huvet :mad: :4skrika :censored :kulspruta :FU :machinegu :ajjabajja :finger :fatta!

jag blir förvirrad... först läste jag att det vart ditt X... sen verkar det inte vara det...

i vilket fall som helst så skulle jag tipsa att använda verbala uttryck istället för knytnävar... kommer bra mycket längre med det.

säg åt han att han får välja vart smällen ska sitta.
huve eller magen..för den kommer snart.

men de där lät inte alls snällt..
jag har vart i en likn situation då jag var den andra snubben.
men jag var kär mm o samma med hon..
i went 4 it.
men jag skulle aldrig kunna göra nå likn bara för ett ligg eller så..
om jag skulle bli ombedd o göra slut eller säga upp bekantskapen så skulle jag göra slut direkt.

En del har ingen hyfs...
Men din polare kanske gillar henne rätt skarp och bara snackar skit
om henne när du hör för att du inte ska lacka ur mer...
Så gen 2 i magen och låt allt ha sin gilla gång...

De blir nog snart en box på läppen. Har fan försökt med allt. Snacka fan med han som om han va min flickvän som skulle göra slut, ja ni vet de lät gay o hade mycke känslosamma argument osv :) . Han säger dock att han väljer bort henne om jag vill de o de gör jag ju o har sagt typ 1000ggr. Men inte ett skit händer o raka svar kan jag glömma då de ska ordas om dittan o dattan hela tiden

Hade de vart jag så hade ja sagt att ja skiter i henne o sen ignorerat allt om henne i 2 veckor så släpper abstinensen sen. :tummenupp

när gjorde ni slut?

ja nu kan ni ju iaf snacka om hur hon är i sängen..

vafan är det för brudar du får tag i egentligen, för att inte tala om vänner.
skulle personligen aldrig stoppa hassen i en polares x inte ens om det gått flera år. man ska inte plocka upp skit efter ens vänner, u know..
som straff kanske du kan supa ner polarn o sen föra in föremål i vissa kroppsöppningar när du filmar det, helfestligt

Sådant hatar jag! Min bästis "försökte" stjäla en tjej jag var kär i.

För tillfället hade vi bara haft sex och myst lite några gånger och det var påväg att bli något.

Sen så vet jag inte vad som hände :S Vi tappade kontakten i 2 veckor under ett lov.
Men en natt ringde hon upp mig, ganska onykter och frågar om hon kunde sova hos mig. Jag tänker okej, lets do it. Hon kommer hem till mig och stinker öl =) Vi lägger oss i samma säng och vipps så blir det lite intima lekar men inget sex. Hon sluter genast under en lek i hennes intima delar. Jag bara öh okej? Hon bara nej jag kan inte och somnar, hon sticker tidigt dagen efter utan att förklara sig. Tyckte det var helskumt.
Jag gick in på hennes lunar för att kolla hennes dagbok osv, då ser jag på hennes press <3 "bästisens namn" Jag är så kär, bla bla bla. Oj tänker jag, råkar visst ha brädat min polare, aj fan hur ska jag säga det till honom.

När jag sedan kommer tillbaka till skolan ungefär 2dagar efter detta så möter jag min polare, han står det med övriga gänget och skrattar. Jag undra vad det var med dem. Han bara HAHA jag har snott ditt ragg, brädat dig stenhårt och nu är vi tillsammans.. Jag log för mig själv och sa, nej det är du som är brädad, hon var och sökte tröst hos mig för några dagar sedan....

Som man bäddar får man ligga.

Steinmeister skrev:
2060046

Hade de vart jag så hade ja sagt att ja skiter i henne o sen ignorerat allt om henne i 2 veckor så släpper abstinensen sen. :tummenupp

Men uppenbarligen funkade ju inte det för dig,
eftersom det fortfarande stör dig att någon annan sätter på henne...
Hur kan du då kräva att han ska glömma henne på två veckor?

Damen ifråga har väl också ett val, för det lär ju knappast ha vart så att han våldfört sig på henne.. :7peta

asså, är det så att det är seriöst mellan dem så skulle jag inte ha några problem med det... så tillvida att det inte var väldigt nyligen tjejen blev ett ex. för det var väll just ett ex det var frågan om... visst första tiden ger man faan i polarnas ex. och inte heller för någon engångs grej... nej sånt gör man inte, men om det faktiskt är seriöst så skulle inte jag ha några problem alls med det.
Även om det var jävligt lågt att ha sex med henne i samma rum som dig, nej.. sånt uppskattas inte... jag tycker det är olustigt att vara i samma rum även om tjejen inte är ett ex. vafan, om jag är hemma hos en polare och hans brud kommer dit så tycker jag fan inte att de ska ha sex i sängen 2 meter från soffan där jag sitter och ser på tv... haha, jag borde kanske dragit därifrån.. men jag bodde en bra bit därifrån.. närmare 40mil därifrån... och onykter så man var kunde ju liksom inte bara ta och köra en runda heller...

Steinmeister skrev:
2059945
Jag skulle säga välj henne eller mig. Man ger fan i kompisars X enligt mig. Tycker fan de e självklart och kan i yttersta fall vara värt en rejäl smäll!!
Håller med FAN så mycket!!! :fatta!

Gör som Nursey skrev, Walk away och håll huvudet högt. Ställer man till med bråk så gör man bara bort sig själv. Bättre att låtsas som ingenting och ignorera båda två. Din polare kommer inse att han svek dig efter ett tag. Då är det hans tur att skämmas.

Du ska dumpa din "bästis". Med sådana polare behövar man inga fiender.

Nursey är klarsynt. Just walk away.

Livets läroskola.....hård och orättvis.

Men ett x är ett x, om nu någon kompis tycker om ditt x, så vad är problemet?

Varför var det slut mellan er, gjorde du slut och hon valde någon ny, ditt fel...

Om hon gjorde slut, anledning ?? kanske ditt fel.....

Självransakning, inte fel......

Om du vill gå vinnande ur det hela, som Nursey säger, Walk away, ..ignore mode on.

Är det en sån bra kompis som du tycker att han är, acceptera att det provas nya partners tills det passar, .....VÄX UPP....ok? Du kommera att göra likadant själv en vacker dag...." gräset är inte grönare på andra sidan, bara annorlunda klippt"

Mitt råd är: Skit i dom båda två, man väljer vilka man umgås med och folk som går bakom ryggen på en är inte värda 5 öre.

Ingen smocka ingenting, bara noncha dom, det biter bäst.

/T

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...