Twosaint
Great white people
Här har man nu gått och slitit arslet av sig för en slavlön för att förhoppningsvis kunna klättra lite i lönestegen och ha råd att försäkra hojen till våren, har hållit på att tjata på distriktschefen om högre lön och han hade lovat att åka förbi och diskutera saken, han kom förbi på jobbet i måndags och ville prata med mig. Ok tänkte jag nu ska man få lite stålars i fickan.
-ja det är såhär att det är för många utesäljare på verktyg och Lennart´s (läs gubbjävel på 55 år) tjänst behövs inte längre så han har blivit uppsagd och då hoppades vi på att han skulle sluta men han kunde tänka sig att ta ditt jobb så eftersom du är anställd sist får du gå hem om en månad.
VA INNI HELA HELVETTE GUBBJÄVELN HAR FRU OCH VILLA SOM HAN SÄKERT BETALT AV LÅNEN PÅ OCH HÄR STÅR JAG MED LÄGENHET MED LÅN SOM JAG SKA BETALA ENSAMMEN OCH EN HOJ-JÄVEL SOM KOSTAR MULTUM ATT FÖRSÄKRA VA FAN SKA JAG LEVA PÅ ???? TUGGA PÅ SKINNSTÄLLET ELLER ?
NÄÄ FACKET SUGER DRA ÅT HELVETTE !!!!!!
kände bara att jag måste skriva av mig känns som om jag skulle kunna knäcka
knäskålarna
så han inte kan jobba så jag får ha kvar mitt jävla jobb gubbjävel
-ja det är såhär att det är för många utesäljare på verktyg och Lennart´s (läs gubbjävel på 55 år) tjänst behövs inte längre så han har blivit uppsagd och då hoppades vi på att han skulle sluta men han kunde tänka sig att ta ditt jobb så eftersom du är anställd sist får du gå hem om en månad.
VA INNI HELA HELVETTE GUBBJÄVELN HAR FRU OCH VILLA SOM HAN SÄKERT BETALT AV LÅNEN PÅ OCH HÄR STÅR JAG MED LÄGENHET MED LÅN SOM JAG SKA BETALA ENSAMMEN OCH EN HOJ-JÄVEL SOM KOSTAR MULTUM ATT FÖRSÄKRA VA FAN SKA JAG LEVA PÅ ???? TUGGA PÅ SKINNSTÄLLET ELLER ?
NÄÄ FACKET SUGER DRA ÅT HELVETTE !!!!!!
kände bara att jag måste skriva av mig känns som om jag skulle kunna knäcka
knäskålarna

Det var ju det jag skrev tidigare i inlägget om....
Var precis och sökte mitt andra extra knäck (köra bud) för att kunna ha kul när våren kommer.
, fastän jag gjort mitt jobb bra.