Satans elbolag

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Ok, nu e det fastslaget. Elbolag är onda.
Vågar man verkligen betala in den här räkningen? :gnissla

Bifogat

• P1010002el.jpg
    P1010002el.jpg
    72 KB · Visningar: 241
Orca69 skrev:

Jag hade vart glad om min räkning var i närheten av det där... brukar ligga på ca 3000 mer än vad du har... fan jag måste byta bolag!

edit:

jag fatta vad du mena... :död

Våran räkning i nov låg på 9000kr :D haha 180kvm ;D eldar i 2 braskaminer 12tim om dygnet.

Orca69,

Vilka svin! Men nu när de kommit med det förtäckta hotet kan du inte bara svara med samma mynt... du måste visa musklerna så att de inte hittar på något värre nästa gång. Skicka ett blodigt ko-huvud i en kartong till bolaget! Seså... vad väntar du på! :)

Jag blev uppringd av ELON igår...

Jag nappade på det... billigare än de jag har nu iaf!

Orca69 skrev:

Jag skulle vara uppmärksam när jag betalar den.
En polare och jag fick teleräkningar med samma belopp med några månaders mellanrum. Båda lyckades sedan, i samband med att räkningen betalats - oberoende, hamna i situationen att vi stod i en butik och skulle handla mat - men hade inte täckning för summan på kontokortet!!! :gnissla

sirSmokealot skrev:
Jag blev uppringd av ELON igår...

Jag nappade på det... billigare än de jag har nu iaf!

Det var inte EON då som ringde upp dig... Gamla Sydkraft, ett riktigt ocker-bolag som har mycket skit på sig, men tack vare att de är så stora så har de ju klarat sig.
Btw, namnbytet som skulle ske i mars förra året har jag för mig fick bli uppskjutet ett halvår så att det värsta hade lagt sig efter stormen. EON ville inte dra med sig gammalt skit på det nya namnet :3freak
Det spelar ju ingen roll vilket elbolag man än väljer, man blir r*vknullad hur man än gör. Är det någon som har råkat förstå sig på en faktura någon gång?
Jag är glad för mina 300-350:- i månaden på en 2:a på 50kvm :gnissla

Dee_cati skrev:
Det var inte EON då som ringde upp dig... Gamla Sydkraft, ett riktigt ocker-bolag som har mycket skit på sig, men tack vare att de är så stora så har de ju klarat sig.
Btw, namnbytet som skulle ske i mars förra året har jag för mig fick bli uppskjutet ett halvår så att det värsta hade lagt sig efter stormen. EON ville inte dra med sig gammalt skit på det nya namnet :3freak
Det spelar ju ingen roll vilket elbolag man än väljer, man blir r*vknullad hur man än gör. Är det någon som har råkat förstå sig på en faktura någon gång?
Jag är glad för mina 300-350:- i månaden på en 2:a på 50kvm :gnissla

jo... EON kan det nog fan va...

Jag har i snitt 200 kronor i månaden för en 2a på 55 kvadrat... sen har jag diskmaskin osso...

Jag försöker dock tänka på att stänga av TVn från knappen på nätterna och sånt.. (snål som man är) :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg