Satan.....

Ja det har börjat växa hår i öronen. Va fan ska det va bra för?

Haha, ja de är jobbigt. Brukar komma ett mitt i pannan ibland, helt jävla onödigt. då får man leka flicka med pincetten och få ont ju:S

Starstriker ville veta vad jag fick. 1 styck parfym, 1 hårborste :D (har inte haft sådan förr så nu kan håret växa under vintern). Nagelfilar haha, ja jag erkänner de är inte manligt men nu ska jag ge fan i att riva naglarna för de gör så satans ont. Sen fick jag en trimmer med. Imorgon får jag ett helrör absolut =). Sen så resturangbesök med på den finaste i stan här. Blev inge billig summa på de hehe.
Sen ska jag faktiskt köpa ny tvbänk ala jätte. =)

Haha, ja de är jobbigt. Brukar komma ett mitt i pannan ibland, helt jävla onödigt. då får man leka flicka med pincetten och få ont ju:S

Starstriker ville veta vad jag fick. 1 styck parfym, 1 hårborste :D (har inte haft sådan förr så nu kan håret växa under vintern). Nagelfilar haha, ja jag erkänner de är inte manligt men nu ska jag ge fan i att riva naglarna för de gör så satans ont. Sen fick jag en trimmer med. Imorgon får jag ett helrör absolut =). Sen så resturangbesök med på den finaste i stan här. Blev inge billig summa på de hehe.
Sen ska jag faktiskt köpa ny tvbänk ala jätte. =)

Vilken restaurang e det?

trist.png

Äter man mycket blåbär får det som kommer ut annan färg.

Jag åt blåbärspaj i förrgår. Igår åt jag av den två gånger till. Idag tog jag en bit till så nu är den slut.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman