SANDVIKEN - samåkning 3/6

Åkte gavelstigen förra helgen, tyckte att det blivit mycket tjälskott "gupp" i asfalten, går inte att ligga på som förut efter den vägen....och sandad är den oxå.....iaf märks det i kurvorna! nä tacka vet jag 272an upp mot hälsingland, den är go att smiska enl mig iaf, andra hållet oxå iof......Ni har fina vägar i gästrike!
Ett tips om ni åker på tur till dalom är att från Sviken åka kungsgån, svärdsjö, toftbyn, falun, gamla leksandsvägen, vik av höger i smedsbo o kör valsanraceway, mkt potent hojväg till Ingsjön! efter det kan man ta södersidan om dalälven o komma ut i blge för en burgare eller dyl, efter det kan man ta falun, svärdsjö, kungsgårn, eller falun hofors om man har hemlängtan...Urs ev fel, då berusning är i skrivande stund....kör försiktigt:tummenupp ps om ni kör svärdsjö kungsgårn, tuta efter 6 km från svärdsjö, så kan jag vinka:tuttar ds

I så fall tutar vi....garanterat!

Hur är vägen?

Jag har en undran, jag ska nämligen bege mej upp till mina föräldrar utan för Hudik och har planer på att åka Gysingevägen. Är de nån som vet om den är bra att köra på eller är de mycke hål och grus i vägen?
Jag känner inte för att åka E4:an i 30 mil de är bådde tråkigt och jobbigt :)

Tack på för hand.

Jag har en undran, jag ska nämligen bege mej upp till mina föräldrar utan för Hudik och har planer på att åka Gysingevägen. Är de nån som vet om den är bra att köra på eller är de mycke hål och grus i vägen?
Jag känner inte för att åka E4:an i 30 mil de är bådde tråkigt och jobbigt :)

Tack på för hand.

Då tycker jag definitivt att du ska ta Gysingevägen. Finare omgivning och mer kurvor. Och "tidernas väg" är i mitt tycke helt godkänd.

Mvh

Nu åker vi snart.

Tankkamera och eventuellt filmning från bil.

Syns...

Last edited:
:tummenupp Kanon har åkt vägen med bil flre gånger eftersom jag har en kusin i årshunda :)
Men nu vill jag testa med hojen ;)

Lycka till med färden i dag.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey