sandstream
Guest
I GP är miniminivån man ska ha kvar 2,5dl bränsle, för att kunna ta sina tester efter passen. Är inte riktigt samma regler där som tex vi har hemma i Sweden.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I GP är miniminivån man ska ha kvar 2,5dl bränsle, för att kunna ta sina tester efter passen. Är inte riktigt samma regler där som tex vi har hemma i Sweden.![]()
Det är många som inte gillar att ha underställ. Skönare utan.Jag förstår mig inte på den svettiga fransmannen.
En annan sak, varfår åker han utan underställ (bar överkropp)?!![]()
Det är många som inte gillar att ha underställ. Skönare utan.
Underställ (riktiga) skyddar vid krascher, det håller stället fräschare (lättare att hänga upp framför fläkten efter ett pass, än hela stället), man slipper eventuella skavsår/märken från sömmar (oftast bara på billigare ställ), dessutom slipper man se ut som blåneger efter man kört ett tag, nya skinnställ brukar ge dessa värger på kroppen.
Gissar att det varierar hur mycket de byter, beroende på budget och annat, men ingen byter väl saker i onödan. Det lär ju inte vara så att alla delar är slut efter en repa.Hur mycket av delarna i motorn byts efter varje repa?
Är det inte så att de plockar ner den för att kolla att allt är okej och sedan skruvar ihop den igen?
Skulle nog säga att alla i motoGP får åka med måttsydda ställ, de köper heller inte direkt från andrasorteringen.
Så de får skinnställ efter egna önskemål.
Men det är väl självklart att ett raceställ ska vara måttsytt?
Mitt senaste raceställ betalade Systembolaget![]()
Gissar att vi inte är så många som fått skinnställ av dem ...
Var det "Spola Kröken" eller "Nobba brass och nubbe"?Mitt senaste raceställ betalade Systembolaget![]()
RdP kan äta hur mycket vitlökssniglar som helst och köra runt utan underkläder - hans ställ är ändå inte särskillt långlivade.![]()
Var det "Spola Kröken" eller "Nobba brass och nubbe"?
Fan, nu tänker jag på Kenta och Stoffe.
Storlek? Grönt? Till salu? Pris?*viskar* det ÄR en spola kröken flaska på stället!
Borde fotat det... SÅ kult!
Storlek? Grönt? Till salu? Pris?![]()
a men fattar du , han e ju kungen av allt ! Det finns bara en ValMeRs(det här gillar han) stavfel osv...han kan motogp , han kan f1 han kan rally....ja , vad ska man säga ....fråga valMeRs!?Du tycker verkligen bra. Ingen annan tycker så bra som du![]()
Jag har inte tid eller ork att sitta och rensa i forumet så mycket som skulle behövas. Så är det för min del. Jag har viktigare saker att lägga min tid på än att rensa i trådar.Jag minns en gång när sporthoj.com var lästbart, det fanns bra inlägg lite här och där och forumet var skoj. Man kunde skämta och personangreppa varandra lite lagom och stämningen var fin. Det gick över.
Sen minns jag, faktiskt inte så länge sen, när racingforumet var det enda vettiga kvar för där var hyfsat samma stämning och det var diskussioner kring ämnet i trådarna, visst förekom personangrepp och annat mys men det är ju så det ska vara.
Men nu är det fan inte värt att surfa till racingforumet ens, varenda jävla tråd blir förstörd av samma människor, antalet är lätt räknat även på mina stumpar till fingrar.
Kan inte nån moderator styra upp skiten? Om en jävla tråd ska handla om San Marinos GP, se till att skiten gör det? Det får vara nog nu, det kan inte finnas någon som uppskattar detta hackande i skivorna. Kom med några nya argument åtminstone? Sluta upprepa samma meningar i ALLA trådar i HELA racingforumet eller vandra över till de andra totalt meningslösa delarna på sporthoj och förstör mer där. Varför förstöra här också?
Snälla moderator: se till att det är ontopic i trådarna och stäng av de hackande CD-skivorna, ingen vill höra samma mening gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång. Och om de vill det, skaffa dem en egen tråd? En egen forumdel? Vadsomhelst.
Ta nu inte detta som personlig kritik men om du inte har tid att rensa i trådar eller att styra upp kanske det är dags att lämna över ansvaret till någon annan?Jag har inte tid eller ork att sitta och rensa i forumet så mycket som skulle behövas. Så är det för min del. Jag har viktigare saker att lägga min tid på än att rensa i trådar.
Fler moderatorer skulle kanske kunna vara en bra idé.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |