Samtliga resultat SM Knudan 4/9

Många frågor har en som inte var där.

Vart var Ullis?
Varför körde Macke bara 1.07,999?
Vurpade Watz i ledning efter sina herrejevvlarsnabba varv?
Hur i hela friden kunde R600 plötsligt gå så snabbt efter en ganska medioker säsong?

Och några konstateranden.

Jocke Stensmo är snabb som attans. Vurpade han?
Grattis till Mam för andraplatsen i R1000 och till Fezt för tredje!

Don Quixote skrev:

Vart var Ullis?
...
...
...
...

Ullis fick startförbud av tävlingsläkaren för hela helgen sen hon hade gått och bett dom om råd om hur hon skulle göra med sin arm som gjorde ont.

Stensmo vurpade i ledning.

Axxexs skrev:
Ullis fick startförbud av tävlingsläkaren för hela helgen sen hon hade gått och bett dom om råd om hur hon skulle göra med sin arm som gjorde ont.

Stensmo vurpade i ledning.

Varför gjorde armen ont? Myggbett?

Don Quixote skrev:

Hon fick en muskelbristning i vänster biceps när hon tränade på fredagen.

Don Quixote skrev:

Vart var Ullis?
Varför körde Macke bara 1.07,999?
Vurpade Watz i ledning efter sina herrejevvlarsnabba varv?
Hur i hela friden kunde R600 plötsligt gå så snabbt efter en ganska medioker säsong?

Och några konstateranden.

Grattis till Mam för andraplatsen i R1000 och till Fezt för tredje!

Tack det var verkligen kul det släppte, rolig bana! Trodde inte det skulle gå så bra...
Simon har fått uppfarten och Bergren står väl redan på hörntänderna inför helgens SO i Karlskoga och Farbror Anders kommer inte bli lätt.. och Robban på sin nya K5 Gixxer... Lär bli en thigt tillställnlng..
Kommer du?
:fyllisar

Don Quixote skrev:

På första friträningen hann jag 7varv när det helt plötsligt smällde till i armen och jag förlorade all styrka att koppla o styra hojen ordentligt, så jag körde in. vilade en stund men bestämde mig för att avsluta passet för jag hade så ont.
Gick till sjukstugan för att få is och råd om vad jag skulle göra för att kunna köra imorron. Den kvinnliga läkaren som var där då sa att jag skulle ta några piller o komma tillbaka på lördagen innan kval o visa att jag iaf. kunde koppla.
Så på lördag morgon gick jag dit, då hade de bytat läkare och så var det en ynka rörelse som jag inte kunde utföra helt och därför fick jag körförbud hela helgen...

Det var en jävlaskandal!! Jag kände mig frisk men det känndes som om läkaren inte tog mig på allvar utan bara klappade mig på huvudet och gav mig en blick som om jag var 12 och inte visste ett skit!!!!
Han hade bestämt sig och det gick inte att rubba på hans beslut, var där en massa gånger men nä, jävla meserier!

Don Quixote skrev:

..........
..........
..........

Har ju faktiskt varit väldigt tätt i toppen hela säsongen men nu togs nog priset. Rullade in efter kvalet och tyckte jag fått till en ganska ok tid (1.05.8), hade ju räckt till 3:e tid förra året.... Nu stod jag som 14:e..... :va

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back