Samsung E-700 Mobiltelefon.

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Imorrn
Ska köpa mobiltelefon nu med abbonemang. Har siktat på en Samsung E-700 då den är snygg, har kamera och ingen antenn då det är äckligt att mobilen fastnar i fickan när man ska ta upp den om den har antenn.

Är det nån som har en Samsung E-700 och kan berätta lite om den?


Eller borde jag satsa på nåt annat?
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Polarn har E-700 och är nöjd iaf, jag har oxå en Samsung (sgh-s300m) och är skitnöjd...
 

jtds

Yamaha
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne/Sunnanå
Hoj
2008 Yamaha R6 Blå
Jag har haft min E-700 i 2veckor & är nöjd men det finns några saker jag har hakat upp mig på mot Nokian jag hade innan.
bla ingen Znozz på alarmklockan,
 

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Imorrn
Tex när det ringer kan man svara genom att bara dra upp luckan eller måste man efter att ha dragit upp luckan trycka på gröna svara knappen.
 

RoDe

[rodde]
Gick med
28 Sep 2003
Ort
S-Tälje
Hoj
EX. Yamaha R6
KÖP INTE DEN!

Jag hade den i två dagar men lämnade tillbaka den eftersom jag vart missnöjd med den. Tack till grabbarna som jag kännde i affären.

Ingen bluetoth. Dåligt batteri. Går inte att kopiera över nummer till kortet och vice versa. Till det måste man köpa en datorkabel så man kan kopiera över nummrena till datorn ifall det skulle behövas. Handsfreen glappade. Ringsignaler finns det endast tre styckna som du kan ha tillsammans med vibrator. Värdelös meny med endast enkla funktioner som äldre mobiler har. Helt enkelt en dålig mobil. Låt inte utseendet på den lura dig.
 

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Imorrn
Xerious skrev:
KÖP INTE DEN!

Jag hade den i två dagar men lämnade tillbaka den eftersom jag vart missnöjd med den. Tack till grabbarna som jag kännde i affären.

Ingen bluetoth. Dåligt batteri. Går inte att kopiera över nummer till kortet och vice versa. Till det måste man köpa en datorkabel så man kan kopiera över nummrena till datorn ifall det skulle behövas. Handsfreen glappade. Ringsignaler finns det endast tre styckna som du kan ha tillsammans med vibrator. Värdelös meny med endast enkla funktioner som äldre mobiler har. Helt enkelt en dålig mobil. Låt inte utseendet på den lura dig.


Vafan ska jag då satsa på?
 

RoDe

[rodde]
Gick med
28 Sep 2003
Ort
S-Tälje
Hoj
EX. Yamaha R6
Darre skrev:
Vafan ska jag då satsa på?

Jag var desperat efter en mobil så jag köpte en SonyEricsson röd T610 som har den senaste mjuukvaran. Helt nöjd med den faktist. Fullproppad med funktioner. Ett av dom bästa batterierna på marknaden. Bra kamera med massor av funktioner.

Jag skulle satsa på SonyEricsson den med lucka, men tyvärr så var den slut så det vart T610.
 

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
Fan, är också skitsugen på den luren. Men man läser både ris och ros om den överallt :(

Men den är ju såååå snygg!!!
 

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Imorrn
Xerious skrev:
Jag var desperat efter en mobil så jag köpte en SonyEricsson röd T610 som har den senaste mjuukvaran. Helt nöjd med den faktist. Fullproppad med funktioner. Ett av dom bästa batterierna på marknaden. Bra kamera med massor av funktioner.

Jag skulle satsa på SonyEricsson den med lucka, men tyvärr så var den slut så det vart T610.


Har en splitt ny SonyEricsson T610 Svart som jag säljer då jag vill ha en med lucka. Nån intresserad. 2500kr.
 

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
Darre skrev:
Vafan ska jag då satsa på?
SonyEricsson z200 är rätt så ball. Jag har ett förserie-exemplar att drägla på.

Samsung lider av ganska dåliga batteritider, det gör inte SonyEricsson...

/Å. Terförsäljare.
 

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Last edited:

RoDe

[rodde]
Gick med
28 Sep 2003
Ort
S-Tälje
Hoj
EX. Yamaha R6
Darre...

Satsa på Z600. Läs alla brister som jag skrev med Samsungen. Om du kan leva med dom så köp den.
 

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Imorrn
Det ska gå att ringa med den.
Den ska ha bra mottagning.
Det ska gå att skicka sms och mms.
Blåtand behöver jag inte.
Nag batteri tiden så skiljer den inte så mycket från Z600 plus att Z600 är så jävla tjock och att kamera bilderna på E700 ät bättre än på Z600.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Kryptonit skrev:
Jag är i mobilköpartankar också och det är pga det som jag valde bort Samsungen.
Istället funderar jag på en Siemens SL55. Är det ett bra köp kanske?

Edit:
http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/156398/details
Är det ett enda tips jag kan ge omtelefoner så är det: Köp INTE en SL55 om det inte står mercedes före...
Den har dålig skärm (väldigt kornig), ingen kamera, och dåliga funktioner...
 

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Jag köpte en Indigo Blue samma dag som den kom och hade den i ca 1 mån.


+ kontot:

* Skärmen är skit bra, verkligen ett uppsving mot allt jag sett.
* Batteritiden är okej tycker jag.
* Menyer något så där begripliga och inte helt olikt Nokias sätt att bygga dom. *Utseendet är inget fel på.
* Kamera funktionen helt okej, klarar 640*480 och har zoom, blev rätt bra bilder jämfört med tex Ericsson´s nya flip-flap lur (som bilderna bara blev svarta i dåligt ljus)
*Designen

- kontot:

Låg lite konstigt i handen om man skall använda en hand och trycka.
Mindre bra knappar för flitiga sms-skrivare.
Handsfreen, sitter keff till på sidan och ville inte passa (just mitt) öra
Animeringarna som finns som bakgrund "hackar" lite tyckte jag.
Ringsignalerna... antingen älska eller hata, låter bra men inte så kul med en DX-7 synth på fickan.

Jag sålde min lur, egentligen inget större fel på telefonen men jag har 2 telefoner så jag behövde inte en tredje. Dessutom är jag personligen inget fan av "flip-flap" telefoner utan gillar mer en vanlig "lur".

Summa summarum : Jag kommer alltid tillbaka till Nokia hur jag än gör, provar och byter

...men skit i vad alla andra tycker/säger... kolla om du kan köpa på öppet köp några dagar hos nån stormarknad (kolla villkoren) och ge dig på en EGEN uppfattning :tummenupp
 

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
kaZmur skrev:
Är det ett enda tips jag kan ge omtelefoner så är det: Köp INTE en SL55 om det inte står mercedes före...
Den har dålig skärm (väldigt kornig), ingen kamera, och dåliga funktioner...

Vad är det för funktioner som är dåliga eller saknas då?
Har läst att skärmen inte är så jättebra, men den lär slå min gamla Ericsson T28 iaf :rolleyes:
Kamera är onödigt lull-lull :yoparty
Jag ska använda den till att ringa med och kanske skicka något sms. Det mesta utöver det bidrar bara till att göra telefonen klumpigare och dyrare.
 

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Imorrn
Darre skrev:
Tex när det ringer kan man svara genom att bara dra upp luckan eller måste man efter att ha dragit upp luckan trycka på gröna svara knappen.


Nån som kan svara?
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top