Sammla allt skit i denna tråden !!!

Sorry...vi har överlåtit väla till nedbrutna engelsmän och rasade italienare...men fan vet om det räcker med plats åt duccarna...se till att vakna i tid idag och häng med på en höjdartur i gott tempo.... :tummenupp

Lite uppdatering på för er som undrat...

Ja denna har sin hoj hemma igen... :banana
Saker o ting är inte alltid vad de borde vara och kort o gott inte heller Honda Center.
Tack o lov finns det nytt hopp så det kanske blir bättre även om det skulle kräva en hel del förändring vilket jag börjat inse.

Min hoj rullar finnt igen med en ny växellåda, tyvärr så behöver jag gå igenom vad som mer blivit åsmakat mig älskling under hennes 6 månders frånvaro.
Är ju så att alla inte behandlar andra s saker mer med den respekt som man borde vilket Sniper fick se idag....

Per, ja det var jag som segla förbi dig innan idag, hade inte tid att snacka då min hund garanterat ville gå ut o dit tempo var ju i pensionär takt :hihi
Men ja vinka iallfall på dig ...

Ni som inte e på än se till o häng med på rundan som planeras in av MCK Vilse, tycker uppslutning var dålig fjor så nu har ni alla chansen att bättra er lite...

Över and ut !

Skutte skrev:
2086163

Per, ja det var jag som segla förbi dig innan idag, hade inte tid att snacka då min hund garanterat ville gå ut o dit tempo var ju i pensionär takt :hihi
Men ja vinka iallfall på dig ...

Hade ju :tuttar bakpå.

Då kan man inte köra hur fort som helst.

blacktriple skrev:
2086997 Hade ju :tuttar bakpå.

Då kan man inte köra hur fort som helst.

Trams ! var ju inte som vägen svängde eller nått, visst jag hade som vanligt brått, skulle ut med vovven som sagt.

Kommer fler dagar :7peta ha kameran med , jag får dåligt rät med bilder när jag oxo vill lägga upp här inte fan får jag rätt på det :argpådato

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back