sammköp/delad frakt Louis.de

frikie

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2006
Hoj
Buell 1125R, tidigare Suzuki sv 650s, Suzuki RG 125 - 87
Hej, tänkte kolla om ngn av er är sugen på att beställa ngt ifrån http://www.louis.de/

riktigt bra priser på endel saker har jag märkt.

Fraktpris 21.95€ upp till 50KG

Hör av er antingen via pm, eller i tråden.

De som vill beställa....

1. Jag
2. Ullis
3. Henkka
4. ?
5. ?

//Daniel

Last edited:
Hallå!

Hittade inget kul där. Men om du hittar någon som har Alpinestar Smx Plus stövlar så kan jag vara med och beställa där, om priset är bra.

Hej hopp!

nilzz skrev:
Hallå!

Hittade inget kul där. Men om du hittar någon som har Alpinestar Smx Plus stövlar så kan jag vara med och beställa där, om priset är bra.

Hej hopp!

Jag har ett par beggade, De är inte så snygga, dragkedjan är paj på höger fossing och vänster fot är skrpad genom skinnet. Är man lite händig så går det nog att fixa. Jag lovar att de är billiga.

/B2

Kan nog vara intressant, just frakten har avskräckt lite tidigare. Ska kolla runt och skriva en handelslista.

Dawan skrev:
Jag har ett par beggade, De är inte så snygga, dragkedjan är paj på höger fossing och vänster fot är skrpad genom skinnet. Är man lite händig så går det nog att fixa. Jag lovar att de är billiga.

/B2

Tack för erbjudandet man jag tar nog och köper mig ett par nya :)

Ullis skrev:
Jag vill köpa en jacka därifrån. Säg till när best. är på gång.

Jag bodde ner i T-land i 13 månader och hälsade på i en av Louis butiker... kändes ungefär som man gick in i Hojaffärernas Netto eller Lidl.

Hein Gericke funkade bättre faktiskt... även om det var lite halvsamma känsla där... (Hemköp, Vivo).

//D - en Icakille

Taz skrev:
Jag bodde ner i T-land i 13 månader och hälsade på i en av Louis butiker... kändes ungefär som man gick in i Hojaffärernas Netto eller Lidl.

Hein Gericke funkade bättre faktiskt... även om det var lite halvsamma känsla där... (Hemköp, Vivo).

//D - en Icakille

Jag har polare som handlat kläder därifrån & de har funkat bra. Och nu har de även rea på den överdragsjacka jag vill ha, så blir det beställning tänkte jag haka på att handla.

Nu är vi alltså 3st. Ska vi köra en beställning i slutet av månaden när alla fått lön?

Med 3 pers så blir det ju strax under 70kr i frakt/ skalle. Blir säkert ngn till som hakar på och då sjunker det ännu mer.

//Daniel

Ullis skrev:
Jag har polare som handlat kläder därifrån & de har funkat bra. Och nu har de även rea på den överdragsjacka jag vill ha, så blir det beställning tänkte jag haka på att handla.

Ska nog rätta mig lite efter att ha kollat in länken, nu för tiden verkar de ju ha lite kända märken att ståta med också... förr hade de bara konstiga, inhemska märken och sånt som vi nordbor aldrig hade hört talas om... Verkar ju vara vettiga priser dessutom.

Synd att man inte behöver något... :rolleyes:

//D

frikie skrev:
Nu är vi alltså 3st. Ska vi köra en beställning i slutet av månaden när alla fått lön?

Med 3 pers så blir det ju strax under 70kr i frakt/ skalle. Blir säkert ngn till som hakar på och då sjunker det ännu mer.

//Daniel

Mej kvittar det när vi beställer, ska kolla lite om de är nåt mer jag behöver bara.

Jag kanske också är med på en beställning. Behöver ett nytt batteri.
Vill bara kolla upp vad batterierna kostar här i kring först.

Jaha..så, blir det nån beställning? Jag vill iaf ha jackan därifrån snart, den kommer att behövas utanpå stället i början av säsongen antar jag.

Ullis skrev:
2052733 Jaha..så, blir det nån beställning? Jag vill iaf ha jackan därifrån snart, den kommer att behövas utanpå stället i början av säsongen antar jag.

Jag har skickat ett pm till den 3:dje på listan och kollat om han hittat ngt han vill ha.

Jag har fått tag på det mesta jag behöver från annat håll, det jag nu e intresserad av är ngn t-shirt samt halsvärmare.

//Daniel

Jag väntar på svar angående batteriet. Kamikaze Kid skulle försöka hjälpa mig.

Deadline 23/4 !!!

Ska någon mer hoppa på så är det PRONTO.

Nu är det 100 på att jag och Ullis kör iväg en beställning och den går iväg imorgonkväll eller senast måndag.

Så ska ni ha ngt, skicka ett PM eller email till mig dannep@home.se

//Daniel

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien