sammankomst

DwD skrev:
är det många av er som känner varandra?,känner typ ingen av er :D

Känner inte nån här, men vi verkar ju bo i närheten av varandra iallafall.. :tummenupp

Och Zana har jag förstått vem det är, är också 81a ifrån Björknässkolan en gång i tiden.
 
dummaste frågan kanske:
-blir det nån gathering imorgon?
(kom just på att jag fortf är i inkörningsstadiet på hojen, max 100 typ =( )
 
Vi vart fyra stycken, Ronny,Bulan :D ,Marcus(jag) och magnus?

vart tog alla andra vägen :va :7peta :7peta

bättre uppsamling nästa gång :7peta :tummenupp

vi var inne i stan & i djurgården , var skitkul att rejsa flera stycken! :banana :tummenupp
 
Trevlig tur det vart idag, det är kul att posa i stan :rock

Hoppas vi blir fler motardhuliganer nästa gång :nicka
 
Jag hämtade äntligen min hoj idag!
Så nu e jag fit for fight! Va ute hela eftermiddagen med några polare å ska nog ta en till liten sväng snart. Men det skulle va kul med lite fler motard sammankomster igen. Kör hellre än bra än så länge så det skulle va kul om nån kunde visa hur man kör motard på riktigt!
 
JAG VILL KÖRA PÅ SÖNDAG!!!!!!!!!!

Idag lördag blev jag fast i arbete.


Men jag vill köra lite senare på eftermiddan/kvällen.... kanske runt 17-18-19....... Någon? Vad tycker ni?

Vi kan väl ses vid nån mcdonalds eller nåt......


Rille> Vilken klass? Namn?
 
Actionrille skrev:
Jag hämtade äntligen min hoj idag!
Så nu e jag fit for fight! Va ute hela eftermiddagen med några polare å ska nog ta en till liten sväng snart. Men det skulle va kul med lite fler motard sammankomster igen. Kör hellre än bra än så länge så det skulle va kul om nån kunde visa hur man kör motard på riktigt!
:D en flång ny?,, dags att köra in den då :tummenupp
 
DwD skrev:
:D en flång ny?,, dags att köra in den då :tummenupp


Nåå!? Nån som vill åka idag!?!?!

Jag drar hemifrån nu, så internet kommer inte finnas tillgängligt.

Men om nån vill dra ut på en repa lite senare idag är jag självklart med!

Skicka sms, alt ring: 0737756825
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top