sammankomst

meningen var ju att man skulle fylla på med sitt namn se nedan

1) Hymac
2) Ronny
3) Zana
4)Raggarn
5)Dwd ?
 
Va fasiken, blir vi bara 6 pers. Kom igen nu, det ska bli fint väder på lördag också.
 
Hade inte min hojj haft en toppfart på 130km/h och varit oreggad..så hade jag kanske hängt på...förövrigt..tror ni det är overkill att gå från 48bakdrev till 39? :yoparty
 
tycon1 skrev:
Hade inte min hojj haft en toppfart på 130km/h och varit oreggad..så hade jag kanske hängt på...förövrigt..tror ni det är overkill att gå från 48bakdrev till 39? :yoparty
ja =), eller det beror på ,vad har du för hoj? :D
 
tycon1 skrev:
Hade inte min hojj haft en toppfart på 130km/h och varit oreggad..så hade jag kanske hängt på...förövrigt..tror ni det är overkill att gå från 48bakdrev till 39? :yoparty


Min toppar oxå 130, vem har sagt att man måste köra så fort... Jag kör helst inte över 90... ;)
 
chrilleus skrev:
1) Hymac
2) Ronny
3) Zana
4)Raggarn
5)Dwd ?
SEX) Chrilleus, med reservation för eventuellt f-kalas :gnissla
7)Bula

Klart man ska ut och köra, det skulle vara kul om det dök upp flera.
 
Last edited:
ok nu ska vi klargöra några grejor det blir kanonväder på lördag, vissa kan köra som faan ,men det kommer en och annan gamal gubbe (jag själv) som kör max 30 vitsen är att vi ska träffas köra en sväng snacka lite skit, så jag tycker alla som kan avara ett par timmar på lördag ska hänga på
 
Jag vill verkligen va med men jag hinner nog inte få min hoj tills dess... :(
Stackarn har vart hos Lelles i 3 å en halv vecka nu å väntar på att få vevstakslagret bytt.
Inte alls kul nu när det äntligen har blivit varmt å skönt på dagarna.
Men det får bli fler samåkningar längre fram tycker jag.
Hoppas ni andra har kul iallafall då, så sitter jag hemma å glor istället. :huvet
 
Bula skrev:
Klart man ska ut och köra, det skulle vara kul om det dök upp flera.

Inskickat av chrilleus
1) jag måste banga ligger hemma med feber
2) Ronny
3) Zana
4)Raggarn
5)Dwd ?
SEX) Chrilleus, med reservation för eventuellt f-kalas
7)Bulla


Tvärr fick jag influensa och ligger helt däckad men ha så kul hoppas det blir fler tillfällen
 
Synd att du inte kan haka på, men vafan det blir fler körningar. Krya på dig.

Nån som kan beskriva var McD Nacka forum ligger? Är det det som ligger brevid Statoil?


1) jag måste banga ligger hemma med feber
2) Ronny
3) Zana
4)Raggarn
5)Dwd ?
SEX) Chrilleus, med reservation för eventuellt f-kalas
7)Bulla
 
Aj, då.. Det är inte längre 100% att jag hakar... Måste eventuellt jobba...

Men 50%... ;)

hymac skrev:
Inskickat av chrilleus
1) jag måste banga ligger hemma med feber
2) Ronny
3) Zana
4)Raggarn
5)Dwd ?
SEX) Chrilleus, med reservation för eventuellt f-kalas
7)Bulla


Tvärr fick jag influensa och ligger helt däckad men ha så kul hoppas det blir fler tillfällen
 
Jepp, där vid nacka-strand... Nära Peugeot...

Ronny skrev:
Synd att du inte kan haka på, men vafan det blir fler körningar. Krya på dig.

Nån som kan beskriva var McD Nacka forum ligger? Är det det som ligger brevid Statoil?


1) jag måste banga ligger hemma med feber
2) Ronny
3) Zana
4)Raggarn
5)Dwd ?
SEX) Chrilleus, med reservation för eventuellt f-kalas
7)Bulla
 
DwD skrev:
är det många av er som känner varandra?,känner typ ingen av er :D


Jag kanske känner dig? Jag är faktiskt uppvuxen i Björknäs... =)

81´a gick i björknässkolan... :3freak
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top