sammankomst

jb skrev:
Nej det blir för dyrt. Däcken håller inte. Jag har inte heller råd med böter.
:)
Eller hmm... jag kanske skulle ta reservhojjen. Fast den är ju inte så motardkittad direkt.

hm... Lägger du dina nakenbilder på nätet nu? Har du blivit så desperat? :kär :arsele



:D
 
Jag tycker att det börjar bli dags att spika ett datum snart, eller vad tycker ni?
Nån Lördag i slutet på maj eller början på juni kanske? :tummenupp
 
Absolut, jag var ute idag och möte två motarder på gamla värmdövägen så nu börjar det verkligen våras vad sägs om söndagen den 16 maj mitt förslag är att vi möts kl 12.00 Mac donalds vid nacka forum och sen kan man åka t.ex ut till älgö ca 2 mil krokig väg och sen till baks till stan och ta en fika inne i stan någonstans
 
Yes. :tummenupp
Är vädret bra kommer vi kanske från V-ås oxå. :banana
 
hymac skrev:
Absolut, jag var ute idag och möte två motarder på gamla värmdövägen så nu börjar det verkligen våras vad sägs om söndagen den 16 maj mitt förslag är att vi möts kl 12.00 Mac donalds vid nacka forum och sen kan man åka t.ex ut till älgö ca 2 mil krokig väg och sen till baks till stan och ta en fika inne i stan någonstans

Det låter som ett bra förslag men jag tror att det är bättre att ta åkningen på en lördag, har en känsla av att fler långväga åkare hänger med då.
Samt att man kan dra ut på krogen på kvällen och dricka bärs och svamla om dagens huliganåkande. :rock :öl
 
Ehhm... Kan vi inte dra ut tidigare? Det är ju skitlång kvar tills dess... =)

Skulle vara skitkul å dra ut med en massa enstånkor...

NackaForum blir väl bra...


Vi ses.

/Z
 
jag är på har tyvärr bara budhojen som är reggad och enstånka med 17" hjul!
 
Zana skrev:
Ehhm... Kan vi inte dra ut tidigare? Det är ju skitlång kvar tills dess... =)

Håller med, borde gå att hitta ett tidigare datum (jag är ju inte i stan den 16:e och det vore trist att behöva missa en sån här thumpermanifestation :( ).
 
men det var väl väldigt vad ni var ivriga vad sägs om lördagen den 17 april vi skriver och ser hur många som kan då kl 12.00


1) Hymac
 
Jag kan typ alla helger, men jag har nog inte hunnit köra in hojen tills den 17e.
Jag får ligga där bak och toura lite då :yoparty

1) Hymac
2) Ronny
 
1) Hymac
2) Ronny
3) Zana

Om det inte regnar/snöar/haglar eller är -5 grader... ;)
 
men va faan är vi bara 3 st kom igen nu 10 måste vi bli annars ställer vi in
 
hymac skrev:
men det var väl väldigt vad ni var ivriga vad sägs om lördagen den 17 april vi skriver och ser hur många som kan då kl 12.00

Fel på datumet igen för min del :huvet Lilleman fyller 8 år vilket man inte skojar bort i första taget. :banana
 
Men vaffan, kan ingen lägga upp en röst-poll? Ju fler vi är destor roligare är det ju...!

/Z
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top