.......eller snarare minnesvärda ögonblick..
Jag ägnade lördagen åt att ranta runt i depån och sysselsätta mig med en av mina favoritsaker...prata
Emma var min följeslagare och hon såg ut att stortrivas.
Fick min "efterlängtade" kopp thé hos Chrille o Co.
Kul med så mycket forumfolk denna helgen. Ingen idé att försöka lista er alla då jag inte har så bra namnminne
.
Lite roliga minnen då (finns mer men hjärnan är då rörig just nu):
McB's min när han fick se Wayne Rainey tavlorna var obeskrivbar.
Bikerbitch föll som en kägla för Emma (hon har ärvt pappas charm
) BB hördes lång väg vid cafeterian när hon fick syn på Emma.... (tack,tack)
Soulfly's dunderstart var inspirerande.
Per Johansson i NSB gjorde vad man kan kalla för en perfekt "holeshot".... fy f-n vilken perfekt start.
Snabbe jag's min när Chrille gjorde en dålig start i R1000...för att sen göra ytterligare en dålig start till....Snabbe jag gjorde en ypperlig imitation av Mr.Bean
att från posteringen se Palte komma "glidande ut från esset i slowmotion(kändes det som), var väl en minus upplevelse jag hade klarat mig utan...
Dock var det snyggt fotarbete(dans) ute i gräset efteråt
("snyggaste tavlan??"
Don Q's snygga körning och fajt i bakre delen av fältet....(dax för mer effekt nu eller??)
Packalens dunderfajt loppet igenom om 5:e platsen....snyggt
Dansken Allan H Christiansen, som efter målgång slog runt i sin iver att fira sitt NM-silver. (vinnare i "snyggaste tavlan" utom tävlan
)
Håkan Olsson som efter målgång hävde sig över toppkåpan för att dra bort sin 3:a ur 13 och få dit sin efterlängtade 1.
Han visade den stolt för mig när jag "hyllade" honom på ärevarvet
Har säkert glömt något/någon, men det postas med säkerhet senare.
Så här såg det ut på lördagen då Chrille laddade upp inför sitt personbästa

Jag ägnade lördagen åt att ranta runt i depån och sysselsätta mig med en av mina favoritsaker...prata

Emma var min följeslagare och hon såg ut att stortrivas.
Fick min "efterlängtade" kopp thé hos Chrille o Co.
Kul med så mycket forumfolk denna helgen. Ingen idé att försöka lista er alla då jag inte har så bra namnminne

Lite roliga minnen då (finns mer men hjärnan är då rörig just nu):
McB's min när han fick se Wayne Rainey tavlorna var obeskrivbar.

Bikerbitch föll som en kägla för Emma (hon har ärvt pappas charm

Soulfly's dunderstart var inspirerande.
Per Johansson i NSB gjorde vad man kan kalla för en perfekt "holeshot".... fy f-n vilken perfekt start.
Snabbe jag's min när Chrille gjorde en dålig start i R1000...för att sen göra ytterligare en dålig start till....Snabbe jag gjorde en ypperlig imitation av Mr.Bean
att från posteringen se Palte komma "glidande ut från esset i slowmotion(kändes det som), var väl en minus upplevelse jag hade klarat mig utan...
Dock var det snyggt fotarbete(dans) ute i gräset efteråt

("snyggaste tavlan??"
Don Q's snygga körning och fajt i bakre delen av fältet....(dax för mer effekt nu eller??)
Packalens dunderfajt loppet igenom om 5:e platsen....snyggt

Dansken Allan H Christiansen, som efter målgång slog runt i sin iver att fira sitt NM-silver. (vinnare i "snyggaste tavlan" utom tävlan

Håkan Olsson som efter målgång hävde sig över toppkåpan för att dra bort sin 3:a ur 13 och få dit sin efterlängtade 1.
Han visade den stolt för mig när jag "hyllade" honom på ärevarvet
Har säkert glömt något/någon, men det postas med säkerhet senare.
Så här såg det ut på lördagen då Chrille laddade upp inför sitt personbästa