Sammanfattning 2009 års säsong

För lite åka, för mycket regn, för mycket jobba...

Hojsäsongen 2009, min andra säsong.
Blev ca 400 mil i år. På tok för lite.

+ Bandag med Actionpics 4/5.
+ Gruppkörningarna med remsan, särskilt sigtuna vändan där hemresan var skitnajs.
+ Uiiiilandet tar sig.
+ Ännu oklotad, det "lönar" sig att köra som en fegis i kurvorna..
+ Körkortet i behåll...fortfarande förvånad över att jag inte lyckats bli av med det. Är nog bara en tidsfråga. Har fan inte ens blivit stoppad för rutinkontroll.

- Alldeles för få gruppkörningar...ursäkterna är för många...
- Fyllebörnande i garaget, nya bakdäcket börjar vara slut redan.
- Två polare klotade, när är det min tur?

Inför 2010:
- Fler bandagar, framförallt ngn SMC-kurs. Känner att man brister i tekniken rejält.
- Hojbyte? Rettan går som ett skållat ollon men körställningen ruttnar jag på.

Arwe borde ge ut en "Best of" när det gäller hojvägar. Många sköna vägar men jag skulle aldrig hitta dit igen. Tex vägen hem från sigtuna via enköping. Enköping-Vås var ren porr.

Ses i vår!

skrev lite i LisaLP tråd... men fan det värsta är tamefan att åka i regnet det har fan slitit hårt på grejerna på busan.. måste fan serva rubbet på den i vinter kanske renovera bromsoken fram totalt osv.. pga av all vätan... så åk inte i regn½!!!!!!!!!

skrev lite i LisaLP tråd... men fan det värsta är tamefan att åka i regnet det har fan slitit hårt på grejerna på busan.. måste fan serva rubbet på den i vinter kanske renovera bromsoken fram totalt osv.. pga av all vätan... så åk inte i regn½!!!!!!!!!

Jada jada jada,bl a bl a..Du kör ju med busan som det skulle vara en scudmissil både i vått och torrt, klart det sliter lite:) är alltid lite :eek::skrämdAtt titta på, skall bli kul att se dig köra sportgixxern på banan:yoparty

... så åk inte i regn½!!!!!!!!!

ALDRIG! Regnet är putsens fiende. Var på en körning i somras (då han som vurpar ofta vurpade mellan Skultuna-Ramnäs) då hela himlen öppnade sig. Kryssade mellan lite moln och hamnade till slut på fel sida av stan. Kom på att jag känner en som har en gård som jag åkte hem och ställde hojjen hos henne över natten. Aldrig regn.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT