PIX
Stolt Skåning
Jeflar man ser ju riktigt snabb ut!!! http://www.anders-foton.org/SRW060730/slides/_DSC7774.html
Härliga bilder, mycket snyggt !!!!

Härliga bilder, mycket snyggt !!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bingo skrev:2341688Jag har plats i röd grupp men vill köra i vit. Någon som är bytsugen?
PIX skrev:2343482Jeflar man ser ju riktigt snabb ut!!! http://www.anders-foton.org/SRW060730/slides/_DSC7774.html
Härliga bilder, mycket snyggt !!!!![]()
![]()
Stanna du i Röd så skall jag försöka ge dig en match...Bingo skrev:2341688Jag har plats i röd grupp men vill köra i vit. Någon som är bytsugen?
Robz skrev:2344273Stanna du i Röd så skall jag försöka ge dig en match...![]()
Dock har jag skadat hälsenan (kan knappt gå) och om den inte blir bättre snabbt får jag bjuda ut min Röda plats![]()
Det är fler än du som kan ge mig en match, och mer därtill, i röd grupp. Jag känner mig lite osäker där bara. Känns helt enkelt tryggare i vit, för där känner man folketRobz skrev:2344273Stanna du i Röd så skall jag försöka ge dig en match...![]()
Dock har jag skadat hälsenan (kan knappt gå) och om den inte blir bättre snabbt får jag bjuda ut min Röda plats![]()
Haha, är det någon som hamnat helt rätt?CorbenDallas skrev:2344374Du kan ge den till mig så kan nån ta min gula![]()
Robz skrev:2344273Stanna du i Röd så skall jag försöka ge dig en match...![]()
Swedboy skrev:2344937Måste ju finnas ngn i denna "församling" som har tillräckligt starka "meduciner"för att du inte ska behöva lämna in!
Vilken grupp?bjorasen skrev:2345483Pga min olycka för ca två veckor sedan så kan jag ej vara med och köra på fredag. Finns det något sätt att "bli av med" platsen. Kan inte hitta den där marknadsplatsen.
Någon som vill ta över min plats??
Zmurfen skrev:2345502Vilken grupp?
Mvh Håkan
Mycket sugen men tyvärr fel grupp,tack ändå o krya på digbjorasen skrev:2345504Gul, sugen??
Zmurfen skrev:2345505Mycket sugen men tyvärr fel grupp,tack ändå o krya på dig![]()
JKay skrev:2344224Äh...du snabb?!?
Anders har ju satt slutaren på över 1 minut för att det ska bli lite ränder i bakgrunden på dig!(Såg displayen själv!!
)
![]()
![]()
![]()
Inte svårt om du hittar rätt person.bjorasen skrev:2345714ok, låter svårtOm jag inte skulle hitta någon så måste jag alltså fortfarande betala 1000 spänn?
Är det någon som vill ha platsen, PM:a mig så kan vi ju träffas på Knutstorp på fredag..
Jag är otroligt sugen på plats i gul grupp.. Har en i grön för tillfället.Zmurfen skrev:2345505Mycket sugen men tyvärr fel grupp,tack ändå o krya på dig![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |