Samlingstråd till ALLT angående SSEMSE & SRW

Status
Ej öppen för fler svar.
Robz skrev:
2329811 Fettlägg .... nåja, du kommer dit en dag du oxå:hihi

EDIT: OK, 45cm då, glo min profilbild eller avvataren :tungan

den dagen den sorgen..

jasså de va inte 50 cm som du sa från början:7peta :hihi

Eftersom RadicalRiders och Sydskanesemse inte är samma sak men har många gemensamma nämnare så samlar vi hädanefter allt som har med SSEMSE & SRW i denna tråden.

Detta gäller givetvis fortfarande:
Frågor angående Sydskanes Emse....vänligen maila info@sydskanesemse.nu

Jag kommer att flytta nyskapade trådar om SSEMSE & SRW till denna tråden i fortsättningen.

/Mr K

Kurvmakaren skrev:
2330208 Lördag är sista dag för bokning till denna körning.

Tackar :tummenupp
Få se om jag har någon hoj till helgen som rullar, i så fall anmäler jag mig. :)

:hej

Kanske dags för ett eget SSEMSE forum nu, detta blir lite segt att läsa igenom.

Mr K skrev:
2334589 Skönt att du äntligen inser detta .....
Moderatormissbruk kallas det när man ändrar andras inlägg, nu måste jag utföra vasektomi på dig med en rostig spik.

kan ja å min lilla hoj åka me nån från malmö till srw på söndag morgon ? ring gärna +46702132276 /R

Jag har problem att boka eftersom jag jobbar, men är det någon som kan boka mig till sturup 6/8 och 13/8...

Rookie gruppen eftersom det blir min första gång på SRW... Jag är inte medlem men blir det vid behov.... Skicka PM om du hittar en lösning till mig...:tummenupp

Last edited:
tack alla

Tack alla funktionärer för en helt underbar dag i går på SRW. Ett speciellt stort jättetack för alla flaggisar som stod och passade oss ni är underbara och värda en extra applåd för det är ett tråkigt men behövlig jobb. :klappar Jag tackar dessutom mina medåkare/ föråkare i gul grupp för en lärorik och skitkul dag. Jag var helt slut när jag kom hem och har en viss träningsverk i dag.
Kul att man lär sig något nytt varje gång så jag har mååånga körningar kvar innan jag ens blir en halvtaskig förare :lol I går lärde jag mig att ligga i samma växel varvet runt och det gick riktigt bra i slutet. Nåja jag ska erkänna att jag faktiskt växlade vid hårnålen men annars funkade samma växel varvet runt.
Tänk bara på att aldrig titta bakåt när ni kör för då kan ni vingla till. Det är föraren bakom som ska se till att göra en bra och säker omkörning inte ni som ligger framför. Eller hur?
Hoppas vi ses på fredag och att vädrets makter fortsätter skina över oss.

Fluffig skrev:
2340433 .
Kul att man lär sig något nytt varje gång så jag har mååånga körningar kvar innan jag ens blir en halvtaskig förare :lol I går lärde jag mig att ligga i samma växel varvet runt och det gick riktigt bra i slutet. Nåja jag ska erkänna att jag faktiskt växlade vid hårnålen men annars funkade samma växel varvet runt.
Tänk bara på att aldrig titta bakåt när ni kör för då kan ni vingla till. Det är föraren bakom som ska se till att göra en bra och säker omkörning inte ni som ligger framför. Eller hur?
Hoppas vi ses på fredag och att vädrets makter fortsätter skina över oss.

Jamen att ligga i sexan varvet runt är ju lagom, eller vilken växel hade du?! :tungan På fredag skall det gasas dåktet. Hoppas bara på uppehållsväder, gärna hela dagen. Jobbade igår så jag är grymt sugen.

PGH skrev:
2340452 Jamen att ligga i sexan varvet runt är ju lagom, eller vilken växel hade du?! :tungan På fredag skall det gasas dåktet. Hoppas bara på uppehållsväder, gärna hela dagen. Jobbade igår så jag är grymt sugen.

Men herregud pojkspoling det fattar du väl att det är ettan jag ligger i. Annars går det aldeles för fort.:arsele
Ja till på fredag får vi allt gulla lite med vädret så att det blir uppehåll hela dagen. Jag ska offra en fluga ikväll på mitt altare och en get i morgon.

BILDER från STURUP 30e Juli !

Ok, mina bilder är uppe nu.

Det är rätt många.. Det finns fler så om det är nån som undrar om dom finns på bild så kan det faktiskt hända att jag har det. Jag har varit tvungen att sortera.. nu orkar jag inte sortera mer.. utan slänger upp de 159 bilder blev kvar från över 700 ursprungliga.. Puh! Jag funderar på att byta hobby..

Det var en skön dag iallafall! Röd o fin i plytet blev man.

_DSC7494.jpg

Bilderna finns från i söndags finns här:
http://www.anders-foton.org/SRW060730/index.html

Bilder från tidigare tillfällen hittas här:
http://www.anders-foton.org/

Tack för fin körning på banan..!
Anders/Paparazzi

EDIT Mr K: Var snäll och sluta korsposta. Dubbelposta hellre:tummenupp

Last edited by a moderator:
Jag har plats i röd grupp men vill köra i vit. Någon som är bytsugen?

Mycket fina
Undrar om de e någon som lyckades få mig på bild när jag har hål på kylarslangen...

Fler bilder från SRW special 20060730

Efter en härlig förmiddag med körning på SRW fotade jag lite mellan passen och på eftermiddagen. Det blev några skarpa bilder och många nästan skarpa..
Här är de bilder som har hyfsad/bra skärpa. Det blev många andra bilder som skulle blivit mycket bra om jag bara lyckats få fokus på rätt ställe..

http://212.247.97.61:30987/20060730_srw_special/

Tack Jkay för de tips jag fick av dig. Bilderna blir bättre och bättre.

Uppdaterat !!! (2006-08-05)
Har gjort ett album som borde vara lite snabbare att använda.
http://212.247.97.61:30987/20060730_srw_special/album

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti