Samlingstråd för dem jag känner utan att veta om det: Hållundan och lilja skriv.

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
Samlingstråd för som spelade bandy och slogs för många år sen.

Dammit jag har insett att jag känner flera här utan att veta om det eftersom det var 3000 år sen jag såg er sist. Hållundan (henke), Stenberg och lilja är ni här? :näsblod

Vi spelade innebandy när vi var små :hihi

Last edited:
Stenberg aka Sundance kid här på Pinkys inloggning...

Johan din gamle fisk... Jag kommer kanske förbi å tankar idag!

åååhhh...Jag ska hämta mina nylackade kåpor imorgon också!!! Sen ska jag bara laga hojen så kanske jag kan köra lite i sommar också!!! :tummenupp

Kul att se dig här iallafall!

Pinky skrev:
Stenberg aka Sundance kid här på Pinkys inloggning...

Johan din gamle fisk... Jag kommer kanske förbi å tankar idag!

åååhhh...Jag ska hämta mina nylackade kåpor imorgon också!!! Sen ska jag bara laga hojen så kanske jag kan köra lite i sommar också!!! :tummenupp

Kul att se dig här iallafall!

Tjena! Har du klotat med hojen? :fatta! I vilket fall som helst får vi ta några turer till sommaren, inte en enda jag känner kör hoj :3freak

Backblade skrev:
Tjena! Har du klotat med hojen? :fatta! I vilket fall som helst får vi ta några turer till sommaren, inte en enda jag känner kör hoj :3freak

Pinky här, svarar alá Stenbergs vägnar. Han har inte klotat, däremot blev han impad av mina kolfiberkåpor så han gjorde en schneeklackning i mattsvart för att hotta till gammelninjan litegrann :D

Pinky skrev:
Pinky här, svarar alá Stenbergs vägnar. Han har inte klotat, däremot blev han impad av mina kolfiberkåpor så han gjorde en schneeklackning i mattsvart för att hotta till gammelninjan litegrann :D

Amagad. Måste jag helomvända från nakenkåtheten nu och köpa sporthoj för att köra med er tuffingar ? :hihi

Backblade skrev:
Amagad. Måste jag helomvända från nakenkåtheten nu och köpa sporthoj för att köra med er tuffingar ? :hihi

Du är alltid välkommen att köra med oss polarn,,, Fan va jag längtar tills på torsdag när jag e ledig så jag kan montera på mina fina kåpor! riktigt fina är dom!!!!

nu ska jag bara ta körkort också... eller så skiter jag i det.. får se...

Hultan skrev:
Vad betyder ffs, jag ser det överallt nu mer.. :3freak

/k.orkad
Får fukc säijk säger dom som vet.

Var tvungen att testa på den här inneslangen som numera är oerhört befäst runt om på Internet.

hållundan skrev:

Du jag skall kirra en likadan hoj som dig (kthxbye) vad har du för försäkringsbolag? Kollade på Trygg hansa och de verkade billigast med 13000 halv om året. Dom andra låg på 24000

Exakt Likadan! Blablablalblbabla

Backblade skrev:
Du jag skall kirra en likadan hoj som dig (kthxbye) vad har du för försäkringsbolag? Kollade på Trygg hansa och de verkade billigast med 13000 halv om året. Dom andra låg på 24000

Exakt Likadan! Blablablalblbabla
Jag pitalar ~6500 halv/helår på stygghansa. Rockar fedt.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8