SAMLINGSTRÅD foto "Bulten"

men den gröna coola då?? :D:D

Jag har inte sett någon "grön cool" hoj Men jag hittade en annan grönsak:
3436.jpg

är den bekant?
 
2 personer med en skåpbil fotade på krönet efter fotokurvan igår, men inga bilder :va
 
Stod nån och fotade i fotokurvan idag också vid 18tiden!!
Vem var de??
Blev det några bilder??
 
Såg många fotografer på bulten i torsdags (20/8) någon som ligger och trycker på dom bilderna? Vore kul att se!:)
 
Den 16/8 blev jag jagad av en kille på en Svart GSXR 1000 av nyare modell!
Denna kille hade en kamera på tanken och filmade hela resan tur/retur!
När vi sedan stannar borta vid Fartkameran (Tungelast) så låvar han att publisera filmen här men han har inget konto på SH så någon av hans vänner i Bromma skall få hjälpa till!!
Är det nån som känner sig träffad eller fotade oss så att jag kan fåtag i denne man??
Är lite nyfiken på att se hur man kör!!
Skicka pm om ni inte vill offentligöra!!
 
Om du vill kan jag åka bakom dig o filma lite!
Men då får du först köpa mig en kamera:D:yoparty


Den 16/8 blev jag jagad av en kille på en Svart GSXR 1000 av nyare modell!
Denna kille hade en kamera på tanken och filmade hela resan tur/retur!
När vi sedan stannar borta vid Fartkameran (Tungelast) så låvar han att publisera filmen här men han har inget konto på SH så någon av hans vänner i Bromma skall få hjälpa till!!
Är det nån som känner sig träffad eller fotade oss så att jag kan fåtag i denne man??
Är lite nyfiken på att se hur man kör!!
Skicka pm om ni inte vill offentligöra!!
 
:tummenupp
Men Rammstein..har du problem med kopplingen,,det ryker såå ? :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top