SAMLINGSTRÅD foto "Bulten"

Var det du som stog vid bajsdammen med bil vid 12:20? Passerade där på väg till fotokurvan.
 
Ok .. körde förbi i min grööööna beemve ;)

BTW alla övriga!!! Det är helt ok att köra på rätt sida av vägen!!!!
På vägen ut fick jag bromsa för 2st som inte kunde hålla sig på rätt sida av vägen :mad:
Ingen av dem hade skäl till att gena förutom av bekvämlighet :huvet
Tänk er för lite .. snälla ni ska leva hela sommaren MINST!
 
Har försökt .. då är det ännu mer tjafs.
-Pappa Lucas står ivägen
-Gör jag inte alls , sluta gnäll.
-Pappa jag vill ha Mathias kamera
-Pappa, pappa, pappa
:gnissla

VADÅ!!!

Är inte barn små och söta och gör som dom blir tillsagda :confused:
 
Mina bidrag. :)
Fotade mellan ca 14.00 och 18.00 med några få raster, så jag har tonvis med bilder om någon känner sig bortglömd:)
 

Bifogat

  • DSC_0002.JPG
    DSC_0002.JPG
    208.7 KB · Visningar: 161
  • DSC_0094.jpg
    DSC_0094.jpg
    242.5 KB · Visningar: 457
  • DSC_0088.JPG
    DSC_0088.JPG
    195.4 KB · Visningar: 175
  • DSC_0072.JPG
    DSC_0072.JPG
    193.1 KB · Visningar: 196
  • DSC_0056.JPG
    DSC_0056.JPG
    204.9 KB · Visningar: 166
  • DSC_0050.JPG
    DSC_0050.JPG
    222.5 KB · Visningar: 182
  • DSC_0042.jpg
    DSC_0042.jpg
    61.2 KB · Visningar: 194
  • DSC_0039.JPG
    DSC_0039.JPG
    238.2 KB · Visningar: 247
Några till dom utvalda:)

Bild1: Zeki, zeki....nästa gång skottar jag ut grus på vägen :D

Bild2: Tror bromsarna låg på här!! :krama

Bild3: Den osociale som inte stannade och snackade:arsele

Bild4: Bara för dig Nash:tummenupp
 

Bifogat

  • DSC_0025.JPG
    DSC_0025.JPG
    235.2 KB · Visningar: 268
  • DSC_0112.JPG
    DSC_0112.JPG
    216.9 KB · Visningar: 386
  • DSC_0201.JPG
    DSC_0201.JPG
    222 KB · Visningar: 284
  • DSC_0064.JPG
    DSC_0064.JPG
    200 KB · Visningar: 317
Puh,,jag trodde inte m1cke skulle va me nånstans idag,,jag mötte honom när jag var på hemväg. Blev lite orolig där. :)
 
Mina bidrag. :)
Fotade mellan ca 14.00 och 18.00 med några få raster, så jag har tonvis med bilder om någon känner sig bortglömd:)

Tjena! Har du lyckats fota en svart/röd CBR? Föraren hade svart/röd/vit skinställ... Skulle va skönt att se sig själv med :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top