Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

HAHAHAHAHAHA detta får inte vara sant, var är ORECIC NU?!

Haha va fan, synd om killen ju. Hur fan kan man bli nekad pussy när man tror man är garanterad. Borde vara brottsligt med sådan utpressning. Därför sympatidröjer jag lite med löpet, men det kommer senare vill jag lova. :D

hihihi Taxi förare kan inte köra men det visste man sen innan, visste inta att tutan kunde låta så möer på en så liten racer :brynad

hihihi Taxi förare kan inte köra men det visste man sen innan, visste inta att tutan kunde låta så möer på en så liten racer :brynad

Just den där korsningen har jag funderat på innan. Jag tror inte Avenyn är en huvudled och det finns ingen "lämna företrädeskylt" för taxiföraren så m.a.o har taxiföraren företräde.

Om JJ hade Bulten nära....

Just den där korsningen har jag funderat på innan. Jag tror inte Avenyn är en huvudled och det finns ingen "lämna företrädeskylt" för taxiföraren så m.a.o har taxiföraren företräde.

Avenyn är ju mer eller mindre en glorifierad gågata. Tror alla dom korsande gatorna har företräde, fast spårvagnarna är ju störst. Måste säga att jag gillar vildhjärnan cbr's upptåg, men han lever nog längre på otrafikerade vägar! (omtänksam farbror)

Hur länge får du låna moppen förresten? Du måste ju ha kört på den 2000 mil denna säsong varav 1950 mil över trottoarkanter och refuger. Vem är det som äger den? :va

Har du uppgraderat kameran? Känns fortfarande som du filmar med en tegelsten :näsblod

Ladda upp på Vimeo istället så kvalitén är vettig..

Last edited:
haha du kör som en tattare, me like :D Märker själv att man börjar köra värre när man väl börjat. Men seriöst, varför stannade du inte för "övningsköraren", hon vill väl bara ligga när hon märkte att det var du?! :banana
EDIT: Gubben i slutet på sista filmen va också grym

Last edited:
Utan att kasta sten i glashus då jag själv kört av vägen men...

Vad hade hänt där gubben tyckte "Jävla idioter."? Nån som skurit kurvan lika mycket som ni och fått möte?

Men seriöst, varför stannade du inte för "övningsköraren", hon vill väl bara ligga när hon märkte att det var du?! :banana
EDIT: Gubben i slutet på sista filmen va också grym

Jag jade gjärna stannat men hade musik i öronen så kände att de va lika bra å åka vidare!

Utan att kasta sten i glashus då jag själv kört av vägen men...

Vad hade hänt där gubben tyckte "Jävla idioter."? Nån som skurit kurvan lika mycket som ni och fått möte?

Han va lite chokad(stavning) över det som hänt!
Killen som körde hojen får själv säga va som hände!
Om han vill detta :P

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...