Ferspeedboy
Jag har problem
min minimoto??
trodde det va en vfr jag hade. vist det e ingen stor hoj men inte fan e det en minimoto hähä
Hoj: minimoto + 143cc stog det innan, men såg nu att du hade lite flera leksaker i hagen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
min minimoto??
trodde det va en vfr jag hade. vist det e ingen stor hoj men inte fan e det en minimoto hähä
Hoj: minimoto + 143cc stog det innan, men såg nu att du hade lite flera leksaker i hagenfast din VFR har säker inte många hk kvar med tanke på åldern
![]()
Broderns GSXR1100R lämnar på bakhjulet som när den var ny -92. Verkar ha genomgått en del mindre hänsynsfulla övningar genom åren men maskinen är i toppskick. VFR är även det ett kvalitetsbygge. Om ingen fördärvare har varit på den med sina mekarskills, varför skulle den ha tappat så oerhört?
Själv tog jag lappen, köpte sporthoj, körde som ett svin, överlevde länge nog för att fatta att jag är dum i huvet och egentligen inte kan köra.
Började köra lugnare, skaffade gubbhoj. Funderar på banhoj.
Projekt 2013 är att jag ska börja kasta moralkakor omkring mig på SH
Fan va jobbigt om man är gnällig ens innan man skaffat lappen?![]()
Glöm körning i gbg!..Fucking regn!
Skål!![]()
Hur blev det med att försöka samla allt i en tråd? Blir lite mer överskådligt (och lätthanterligt) tycker jag.
Kommer nog snart! Vet ej hur ja ska göra då mina trådar oftast ballar ur!![]()
Skulle inte du vara fast i 125 delen?![]()
Bryter du inte mot den nu genom att inte placera alla filmer i en och samma Tråd.Tror det va om jag bryter mot reglerna igen!
Bryter du inte mot den nu genom att inte placera alla filmer i en och samma Tråd.
ta det lugn när du kör över götaälvbron, polisen står jämnt med laserpickan vid brofästet på hisingssidan..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |