Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

Snälla rita några FETA ögonbryn på den :banana

5473_4894187751669_545491074_n.jpg Wrooommmm Wroooommmm :hihi

Nä tror att du kommer bli riktigt nöjd. De där har ju ett ryckte om sig att går riktigt bra desutom :tummenupp

Last edited:
Jag tycker det är lite dött här? Man kan ju köra hoj utan problem i sthlm, borde väl va samma nere i götet? :confused:

Fan jag hade nog behållt 125:an. :crash

Dra mig baklänges vilken ful skapelse. Tror jag hade kört vidare på bebis bladen om jag var du..

Fördelen med en, ehrm..låt mig se...hur ska jag säga...experimentell design är att priset blir därefter. Fortfarande en bra hoj med en go' rova. Dessutom ser den avsevärt mindre anskrämlig ut med förare på. Mest förvånad över att Viktor L kläcker en sån kommentar.:va

Kommentarer bör mest handla om att få denne uppmärksamhetstörstande, empatidöd juvenil att bete sig sig lite mindre ego innan någon annan får betala priset för kickarna.:fakta

Jag tycker det är lite dött här? Man kan ju köra hoj utan problem i sthlm, borde väl va samma nere i götet? :confused:

Vädret o vägvalet är inget bekymmer, idag såg jag 23 hojar, hörde 2, en körde så jävla ini helvete fort så den han jag inte se på R40 rakt igenom Borås, satt uppe i bytorp högst upp o ser R40 leden :)

Sen lite senare stannade en knutte vid Sjöbo o tankade när jag tanka bilen o han hade med sin son :)

Har ej fått hojen än:( va nån packning som läckte så Yamaha bestälde den packningen!
Får den troligtvis på torsdag :)
Å då blir det till å övningsköra i nån månad tills man är 18:D

Har ej fått hojen än:( va nån packning som läckte så Yamaha bestälde den packningen!
Får den troligtvis på torsdag :)
Å då blir det till å övningsköra i nån månad tills man är 18:D

När fyller du 18? Blir väl fete festen då antar jag? är vi bjudna :fyllisar

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...