Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

Som sagt, du är kass på att köra. Ingen kommer tycka synd om dig sen när du smäller heller för den delen.

Bara en tidsfråga innan någon du kör förbi på det där sättet följer efter dig och ger dig så mycket stryk så du inte kan stå på benen och ta dig ifrån platsen...

HEHE har redan mini skyllt :rock Jag är SÅÅÅÅÅÅÅ ball :fakta

Hälften ball, hälften skills :D

Som sagt, du är kass på att köra. Ingen kommer tycka synd om dig sen när du smäller heller för den delen.

Bara en tidsfråga innan någon du kör förbi på det där sättet följer efter dig och ger dig så mycket stryk så du inte kan stå på benen och ta dig ifrån platsen...

Om du tycker han är kass har inte skadat dig.

Tyvärr lever man i Sverige & här får man inte puckla på någon annan, men skulle velat se den dagen någon gör det mot mig :D men det är tur jag kör som en potta skit så jag lär krascha innan någon får tag i mig :D

JJ vill se film :tummenupp

Va, ingen rödljus-körning? Har du slagit huvudet i nåt? :confused:

Skippa gärna mörkerkörningarna framöver, man ser så lite så det bara är tråkigt. Annars är det alltid kul att se MC-filmer :tummenupp

Alltså du måste svara på en fråga. Håller helt med dig att du ska få lägga upp dina filmer, liksom vill du köra så får du ju givetvis köra så (ja kanske inte i lagens mening men du förstår). Och du ska ju faktiskt ha lite cred att du leverera film efter film trots att 70% av sporthoj hatar dig.

Men nu till min fråga, varför lägger du inte upp en film där du kör på fina kurviga vägar i ett nice tempo och visar att du kan köra.? Istället för att sicksacka mellan bilar i Göteborgscentrum i pissregn.? Får fan inte ihop det.

Alltså du måste svara på en fråga. Håller helt med dig att du ska få lägga upp dina filmer, liksom vill du köra så får du ju givetvis köra så (ja kanske inte i lagens mening men du förstår). Och du ska ju faktiskt ha lite cred att du leverera film efter film trots att 70% av sporthoj hatar dig.

Men nu till min fråga, varför lägger du inte upp en film där du kör på fina kurviga vägar i ett nice tempo och visar att du kan köra.? Istället för att sicksacka mellan bilar i Göteborgscentrum i pissregn.? Får fan inte ihop det.

För stora marginaler på landsväg. Sen blir ingen förbannad på en där heller.

Du är så pinsamt jävla dålig så det är fan inte klooooookt!

Tackar :)

Ja har slutat köra på kurviga vägar för det är halt där å mycket löv!
Å då känner jag att det är bättre å hålla mig på storavägar.
Men så fort kylan löven är borta så ska de bli kurviga vägar igen!:)

Hur tänkte du när du fick idén om att följa efter en ambulans på utryckning? :huvet

eller följa efter volvon som svängde runt och köra om på minsta tänkbara stället?

Titta på den här rullen "JJ", så här gör man en film som är kul att titta på.
Bra musik.
Vacker natur.
Ingen trafik.
Bra redigerat, men framför allt: SKILLS.

Återkom när du snappat.

Titta på den här rullen "JJ", så här gör man en film som är kul att titta på.
Bra musik.
Vacker natur.
Ingen trafik.
Bra redigerat, men framför allt: SKILLS.

Återkom när du snappat.

Man är aldrig säker. Kan ju springa ut en lattemorsa med barnvagn när som helst där ute i skogen!

Om det är "änna halt ute nu" så kanske du inte borde satsa på att köra om när du får möte, i mörker. :7peta

Nu har jag egentligen inget emot vackra damer direkt men det där var bannemig mer tuttar än hojåka. Klippet borttaget.

Sen om det är halt så kanske du inte ska dra om på våta vägmarkeringar? :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...