Samligstråd för %&(#"? frågor!

En jamaha går sämre med kvalitetsprylar. Du ska häkta på ett sprut från en volvo 164-71, då går den bättre.

Sen har du satt turbon på fel håll. Luften ska in i motorn, inte ut.

Provade ett 164-sprut men det blev så söligt. Fick leda två munstycken extra till treans cylinder för att få den att passa, vissa körde crossplame tidigt.
Fast allt föll på batteriet. Fick driva sprutet med en startmotor från en PV -57 och den var sexvoltare. Astungt med extra bly i kutsen.

Det finns en tysk på forumet som lär vara helt grym på sånt här men jag får inte tag på hann.
 
Tänkte köpa mig en silverpil och stoppa i en Cheva 350 istället. Måste man modifiera ramen eller passar den bolt-on så att säga. Stod och måttade lite med pekfingrarna och cc ser ut stämma bra. Vill ju gärna att den ska gå att få original igen och inte peta i den alltför mycket.

Mvh

Helt rätt tänkt!
De där hossbosshojarna väger ju helt enkelt för mycket, med en silverpil är du rätt spår.....:tummenupp

Till orginal igen ja.... inga problem! de lyckades ju med den här Nissan Micran, par skärmar på så är den ju åter igen.....
http://www.spagweb.com/magicspanner/v8_micra/strip/micra5.avi
 
Placeringen av vridmomentspeaken och hästkräftorna. V-Twin skall dessutom ha förgasare för att få fram alla kräftorna.

Boris, nu glömde du att Twinnarna har Kolvstudsarfjädrar medans radfyrorna har Splurisator och Hydrogenavoljeförskiljare, bägge har dock aluminiummagneten gemensamt samt att de monteras med hjälp av en Synvinkel.:fakta:tungan

Hörsch!:hej
 
Det är dags att kast lite skit åt ett annat håll.

Titta på denna länk.
http://www.blocket.se/goteborg/Saab_Solstad_Unik_firmabil_boogie_pickup_41499799.htm?ca=11&w=3

Spontan kräktes lite i munnen när jag såg skiten. Vilket jävla mög, det cirkulerar lite sånna här ombyggda Saabar men denna tar fan priset. Har någon koll på var dom kommer ifrån? Eller är det hemmabyggen allihop?
Dom e ju lika fucked up som dom där Xjell kåporna.

Den är inte vacker, den är funktionell! Vad är problemet?

I övrigt är jag tacksam att denna tråd flyttats från teknikforumet.
 
Du som körde en Diavel på Drottningholmsvägen precis innan Brommaplan

Saxat ur en tråd.
Av hänsyn lägger jag mitt svar här.


"Jag hade haft en jättefin dag på jobbet. Har precis fått löneförhöjning och en massa bonus nu i maj månad. Med extra mycket pengar på kontot så bestämde jag mig för att köpa ett nytt fordon att glida runt med i Sthlm trafiken. Idag när jag körde på mittlinjen med min nya scooter och skrattade åt alla bilar som satt fast i köer så hände det nåt. Jag blev livrädd,mina vita Björn Borg kalsonger var inte längre vita efter. Du varvade när du låg bakom mig,och det var inga originalpipor. Har du tänkt på hur illa det kunde ha gått om jag inte hade varit så rutinerad som jag är! Jag hade smällt in i en bil och kunde ha blivit förlamad,vad tror du min dotter skulle säga om det!? Jag har lovat att vi ska gå på gröna lund och fiska i sommar. Skulle jag kunna göra det i rullstol!? Så tänk en extra gång innan du varvar med hojen när du åker bakom hederliga förare som bara försöker ta sig igenom köer! Hoppas du läser detta och byter tillbaka till originalpiporna. "


:::::::::::
En skoterförare skiter på sig, jaha...
Nu ska vi se om jag kan bena ut det hela.

Får mer deg - Tjackar skoter
Erfarenhet - Begränsad
Oroa sig för liv å hälsa + familj när det "hettar till".
Pendlar till jobbet i Stockholm - Kanske inte det smartaste, med tanke på vad han själv skrivit ovan.

-Ta Tricken för fan och håll dig från vägarna framöver!

Och till alla andra skoterförare.
-Ska ni gasa vid rödljuset får ni fan hålla i också, visst är ni startsnabba men sedan står det ju för fan still. Senast i onsdags fick jag fisa bakom en skoter bara för att jag inte orkade steka honom i starten.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top