Samlade American Idol

Hahaha. Hsar sett den förut och jag garvar lika mkt varje gång!!!!
Kolla killen som dansar. hahahha!

Så jävla ball, men jag kan aldrig riktigt bestämma mig om jag tycker synd om dom eller tycker dom bara är roliga.. :3freak

KalleNorton skrev:
Vad gör man inte för att vara med i tv?
Inte det där i alla fall.. :)

Skämt o sido, jag tror att dom som är med där är helt säkra på att dom är missuppfattade och igentligen är bra :3freak

McB skrev:
Du tror verkligen att det är American Idol? Du har inte tänkt tanken att det kanske rör sig om några stackars spillror till människor vars liv nu har fått en liten ljusglimt?

Personerna som avbildas är inte friska. De är mentalt handikappade, och att de avbildas på detta sätt är inget annat än tragiskt.
Det är "rejects" från uttagningarna i american idol..
O ja, det är tragiskt. Anledningen till att dom blivit tillfrågade är ju att göra dom till åtlöje.. Elakt.

Edit

Bigboys.com säger:
From what I understand this is a group of American Idol rejects singing at half time of some sporting event. This is hilarious. Check out how many times the dude in the white shirt does his spin move.

Last edited:
Varför tar du bort ditt inlägg Mcb? Det är ju redan Quotat?! :va

Hultan skrev:
Dom kan bara inte ha alla delfiner i lagunen ...

Jo, men de ligger med buken uppåt, flytandes på vattenytan...

...Lyteskomik är kul vid första anblicken men sedan bara osmakligt. Klippet är knappast från USA utan snarare från typ Holland.

Edit1: Såg nu attd et t.o.m stod på sidan att de var därifrån...

korvgubbe skrev:
Jo, men de ligger med buken uppåt, flytandes på vattenytan...

...Lyteskomik är kul vid första anblicken men sedan bara osmakligt. Klippet är knappast från USA utan snarare från typ Holland.

Edit1: Såg nu attd et t.o.m stod på sidan att de var därifrån...
Å fan Holland? Jaja, där ser man..

Hultan skrev:
Det är "rejects" från uttagningarna i american idol..
O ja, det är tragiskt. Anledningen till att dom blivit tillfrågade är ju att göra dom till åtlöje.. Elakt.

Edit

Bigboys.com säger:
From what I understand this is a group of American Idol rejects singing at half time of some sporting event. This is hilarious. Check out how many times the dude in the white shirt does his spin move.

Nej, du har fel. Personerna som avbildas är handikappade och att uppträda på detta sätt är troligen deras högsta dröm. Mer än lovligt korkat att köpa detta med hull och hår.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8