Samkväm hos Macho Woman

Jo TomK det stämmer det där med puss o gram
Men jag sa faktiskt till Anneli att det var ifrån dig också, första pussen iallafall. Dom andra vet jag inte riktigt vem dom var ifrån :)
 
Varför va inte jag bjuden va? va? va? är det verkligen så att ni vill att det svenska folket ska känna sig förtryckta va?va?
 
Citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Inskickat av Freppa
Nej, vi tycker bara inte om dig.
--------------------------------------------------------------------------------




Hunter skrev:
ok no problems..va det bara det så är det helt ok..




Men pojkar! :7peta Man ska vara snälla mot varann!... :whip
 
Anneli.a skrev:
Citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Inskickat av Freppa
Nej, vi tycker bara inte om dig.
--------------------------------------------------------------------------------









Men pojkar! :7peta Man ska vara snälla mot varann!... :whip

jag vet han är jämt dum mot mig bara för att jag är mindre än han och klenare+känsligare..han är jättedum..jag behöver nån som tröstar mig när han är dum :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top