Samkväm hos Macho Woman

Det var ju bara bra folk igår, alla var fulla och goa, stämningen var i topp hela kvällen! Dock skulle jag inte vilja vara de som bor under MW :skrämd

SÅÅ nu vi veta var du bor, jag o mina zigenarpolare komma o hälsa på va. Morkon natt lokkan tvååå.
Du tansa lite naken o så vi ha lite kul va. Röka lite prass.

OLJEKYLD GSXR skrev:
Det var ju bara bra folk igår, alla var fulla och goa, stämningen var i topp hela kvällen! Dock skulle jag inte vilja vara de som bor under MW :skrämd

hehe.. tydligen så hördes våran fina allsång ända ut på gatan. Men inte i trapphuset så det kanske är välisolerat.

Aha! My bad. Hälsade inte på alla. Skyller på drogerna. Såg rosa elefanter mest hela tiden. Det, samt att jag hade fullt upp att sjunga till Nirvanas "Nevermind"-skiva. Och få fotmassage av Vera. Och slå på Per. Och krama på mig själv. Och äta chips.

Freppa skrev:
Var Anneli där? Damn, jag missade totalt (eller hade jag dragit då?)

..så kan det gå när man försöker göra flera saker samtidigt.. :D fast du missade inte så mycket.. Jag hälsade faktiskt på dig, men fick ingen respons :rolleyes: utan du mest blängde tillbaka, nästan så lilla blyga jag blev rädd.. :eek:

Men snälla rara du - betänk att jag går omkring i den drogdimma. Nästa gång, sparka mig på smalbenet så garanterar jag respons :D

(Minns dock verkligen inte att du hälsat på mig. Jättesorry för det. Dryg jävla Stockholmare skall du inte uppfatta mig som!)

Freppa skrev:
Men snälla rara du - betänk att jag går omkring i den drogdimma. Nästa gång, sparka mig på smalbenet så garanterar jag respons :D

(Minns dock verkligen inte att du hälsat på mig. Jättesorry för det. Dryg jävla Stockholmare skall du inte uppfatta mig som!)

Men snälla rara jag sparkas inte, möjligtvis i självförsvar, men de ska jag väl inte behöva mot dig... :whip

Säg inte det. Fråga vemsomhelst - jag har en förmåga att kasta mig över vemsomhelst närsomhelst hursomhelst!

Bikerbitch[/i] Den enda som fick pussa på Anneli igår var nog jag :brynad [i]Originally posted by Anneli.a skrev:

Och det var ju på uppdrag av någon som vi känner - eller hur var det nu ? ;) Puss-o-Gram får en helt ny dimension...

PS. Fanns det något svar ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...