Samkörning med Skånequad!

• Thread starter Thread starter manneman
  • Start date Start date

manneman

Guest
Lördagen den 9 april mellan kl. 11.30-12.00 ca anländer ett 20 tal fyrhjulingar ifrån Eslöv till Strandvägen och jag tänkte haka på dem en bit iaf.

OCH passar samtidigt på att passa frågan till övriga åksugna.
Vi hakar på en bit och tröttnar vi på tempot så vrider vi på rullen, om inget annat är det en kul start på dagen!

Sugen?

Om vädret är ok dyker jag upp...

1. Manneman
2. Gtrpro
3. voody75
4.
..
.

Får nog lov att hoppa pga av sjukdom... :-(

1. Manneman
2. Gtrpro
3.
4. c3ji
5.

Nya dagar, nya planer!
Jag släpade runt med Skånequad innan när jag körde 4hjuling och ett par av dem...ca 10-15 st dyker upp på YC i Hbg ca 12.30 - 13.00.
Min enkla tanke är att vi planerar en sydlig runda med fikastopp på YC, det är fixat så att Ralle bjuder på Kaffe!

När alla i Skånequad plus vi själva har dykit upp så bjuder Andre på stuntshow med sin R6a som beskådning på kaffet och efter showen är färdig så blåser vi vidare?

Tänk så det knakar och lägg upp en runda i skallen före YC & en efter så brainstormar vi imorgon!

Samling 11.00 på COOP i Ängelholm. VARNING FÖR BENGEN
2qna3xx.gif

Funkar det en lördag?

Last edited:
:va
Nya dagar, nya planer!
Jag släpade runt med Skånequad innan när jag körde 4hjuling och ett par av dem...ca 10-15 st dyker upp på YC i Hbg ca 12.30 - 13.00.
Min enkla tanke är att vi planerar en sydlig runda med fikastopp på YC, det är fixat så att Ralle bjuder på Kaffe!

När alla i Skånequad plus vi själva har dykit upp så bjuder Andre på stuntshow med sin R6a som beskådning på kaffet och efter showen är färdig så blåser vi vidare?

Tänk så det knakar och lägg upp en runda i skallen före YC & en efter så brainstormar vi imorgon!

Samling 11.00 på COOP i Ängelholm. VARNING FÖR BENGEN
2qna3xx.gif

Funkar det en lördag?

Jag klarar nog inte 11 i Ängelholm men jag dyker upp på YC, förhoppningsvis (om munlädret fungerar) ackompanjerad av 2 trajjor. :)

*/ ?>
Back