Samkörning Hässleholmstrakten.

• Thread starter Thread starter tkdrille
  • Start date Start date
Ååhå vad gnälliga ni är =). sj har jag bara suttit i en v70 idag och fick börja en timme tidigare :D
Och ja jag har tränat med så duktigt.

Men får väl ta en runda på lördag om de där regnet låter bli =)

verkar som vi får dåligt på lördag så jag jobbar då :D får hoppas på söndag blir bättre.

Idag har ja fått mitt skinnställ oxå, oj va tojt! Men glad att de sitter bra iaf :) nu hoppas ja på fint väder på söndag

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1309541277.953735.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1309541277.953735.jpg
    22.1 KB · Visningar: 41
Vad för märke var de på de ?. Om söndag blir bra hänger jag med.

Ni far kora snabbt men forsiktigt dar hemma. Jag ska se till att ta igen allt jag missar :tummenupp

Söker fortfarande handledare, Någon som känner till ett Inhägnat område i kristianstad? Dvs en plats man får köra utan handledare??? Tack på förhand!!!

Du kan kora dar de har uppkorningen i Kristianstad. Dar ar alla konbanor uppritade bl:a ;)

Platsen ligger ut forbi Bilcentrum, man svanger hoger efter ett par hundra meter. Det finns kanske adress pa korkortsportalen.se.

Last edited:
Ja fan va slöa vi är. Se till att önska fint väder lördag så ska vi köra.

Du kan ju köra 24an. annars blir de extreeemt lång tid men de kanske du vill ha.
Kör typ bjärnum, röke örkelljunga via rössjöholm bort till e6an sen har jag glömt hur man kör. =).

Ahh jag som tänk köra med tjejen till torekov imorn. Tiden spelar ingen roll egentligen.
Men hm. Ända vägen ja vet går genom båstad:) får väl bli snabbaste vägen då, lär ju vara trångt i båstad då :)

haha du får prova på hemvägen, från torekov mot båstad så ser du en kyrka, de står mot E6 på skylt där med. Sen kommer du ner till vad den byn nu heter. ... . så kör du över e6an mot rössjöholm tror jag de är skyltat. så kommer du ut mellan munka och örkelljunga sen kan du välja själv där.

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back