Samkörning Hässleholmstrakten.

• Thread starter Thread starter tkdrille
  • Start date Start date
ah de gick bra idag =) lite lugn runda och så.

Men jefla tur jag hade =) hade ju kunnat gå så illa att jag inte kunnat bli full ikväll utan hög på sjukhuset ju haha.

Det var roligt idag.

Ja det guppet kom lite intressant i kurvan. Tur att man inte kom lite fortare in i kurvan för då hade det blivit spännande.

Mm så fort som jag såg vanen när jag kom runt kurvan så tänkte jag fan om TDM möter den.

Det var roligt idag.

Ja det guppet kom lite intressant i kurvan. Tur att man inte kom lite fortare in i kurvan för då hade det blivit spännande.

Mm så fort som jag såg vanen när jag kom runt kurvan så tänkte jag fan om TDM möter den.

Tack och lov brukar jag mesa när jag rundar hus. Annars hade jag sett ut som en fluga på ett visir. :gnissla

rolig tur idag gick väl hyffsat för att ha köpt hojen i veckan.
En liten svacka och gupp mellan sösdala tyringe kunde satt käppar i hjulet för en annan men det gick bra.
Ha det så gott ser om jag kan hänga med fler gånger
kör lugnt

En halv mil efter start mot Hässleholm tändes min tanklampa. Fick stanna och tanka i Kristianstad därför jag inte hann fram i tid.

Var det ni som kom ifrån örkelljunga mot hässle? 10-15st? Det var en svart mc som kommit 2-3 bilar efter, stämmer detta? =)

Idag, kl 04:00, stod termometern på 12,4C .. Så vad säger ni, ska vi samla ihop några till helgen och köra? :yoparty

hade vart trevligt. Jag vet imorron eftermiddag om jag ej är körduglig på lördag =). så jag återkommer då.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman