Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

Mjo men missa en veckas sol och hojkörning slutet på säsongen för att spara några 100 e ju bara en ungrare som kan göra!!! Sooooom ni kmr förlora imorgon. Brolin gör comeback och gör hattrick :D

Mjo men missa en veckas sol och hojkörning slutet på säsongen för att spara några 100 e ju bara en ungrare som kan göra!!! Sooooom ni kmr förlora imorgon. Brolin gör comeback och gör hattrick :D

Hahahaha skrattar så jag nästan trillar av stolen!!! :D

Får la se vem som vinner.. kommer hålla på Ungern men spelar på Sverige! :yoparty Vad sägs om den kombinationen!?? :gnissla

Hahahaha skrattar så jag nästan trillar av stolen!!! :D

Får la se vem som vinner.. kommer hålla på Ungern men spelar på Sverige! :yoparty Vad sägs om den kombinationen!?? :gnissla

Förväntar mig att Sverige förlorar...det gör dem alltid :)

Jag, Jon & Olof ska träffas halv elva på Coop i Äholm. Så kör vi till Påarp och byter däck för att sen köra en runda om någon vill hänga med.
Skicka ett sms till 0708653208 om ni vill slå följe. :tummenupp

Körning idag. Samlas kl 14 på torget i Äholm. Blir nog lite lugnare tempo idag. :)

Ja, det kan vara värt att köra lite lugnare, det kan kosta endel kvidande och ånger. Men jag hade tur. Och en ängel vid min sida :Bugar .

jag var ute och körde idag. var bra på dan men när ja tankade i laholm så började de regna lite men de va inte så farligt :P
Men säg gärna till om de e någon som ska ut... sista semester veckan börjar nu så då vil man ju försöka köra lite till :D

Vejbystrand

Tjenare, såg artikeln i HD och som hyfsat nybliven MC åkare är det alltid kul att hitta likasinnade. Kör ibland med ett gäng Ducati åkare från Malmö eftersom jag jobbar där. Nu börjar väl säsongen dra sig mot sitt slut, men jag hänger gärna på någon helg. Förresten, bor några av er i Vejbystrand?
/Håkan

Tjena! Välkommen hit får man väl säga. :tummenupp
Kommer hem nästa tisdag och är det några fina dagar där så kör iaf jag. Vi lär hitta på saker i vinter när nu säsongen går emot sitt slut så det är bara att hänga på där. Nästa projekt är väl en pokerkväll hemma hos mig antar jag. :gnissla

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing